1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

pc acilisi sorunu

Gönderilme zamanı: 11 Haz 2006, 20:31
gönderen memati
arkadaslar pc yi yeniden kurdum (format) kurduktan sonra kullandigim tüm programlari ve elbette xpsepeed i kurdum . ancak bir kac gün sonra ilginc bir sorunla karsilastim . Pc yi kapattiktan sonra yeniden acma kapama dügmesine bastigimda pc acilmiyordu. Kasayi söktüm ve tüm parcalari söküp tekrar yerlerine taktim ama sorun düzelmedi .kasanin fisini cekip bir müddet beklemeden pc acilmiyor .Aklima gelen ilk sey statik elektrikle ilgiliydi bilgisi olan arkadaslardan tavsiye istiyorum simdiden tesekkürler. bu arada board rd intel d850mv ram lar 256 ..ekran karti kondansatörleri sismisti degistirince düzeldi su an pc calisirken hic bir sorunla karsilasmiyorum ama kapattimmi acilmasi icin fisi cekmek gerekiyor tek sorun bu :(

Gönderilme zamanı: 11 Haz 2006, 20:52
gönderen PeeRLeeSS
power e bastiginda hic güc gelmiyorsa sorun power suply de dir istersen birtane arkdasinda varsa sök dene öyle kendine al birtane ok..

Gönderilme zamanı: 11 Haz 2006, 20:56
gönderen memati
fisi cekip bir müddet bekledikten sonra güc geliyor ve her sey normal calisiyor ...

Gönderilme zamanı: 11 Haz 2006, 21:58
gönderen aykutalp
power faninda problem olabilir.Peerless in önerisini denemeni tavsiye ederim.