1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
iki işletim sistemi
Gönderilme zamanı: 12 May 2008, 23:29
gönderen m.engin
pc de xp ve vista kurulu xp'ye sp3 kurdum yazıcıda sorun yasayınca sp3 kaldırdım sorunlar devam edince format attım simdi açılısta vistayı görmüyor direk xp açılıyor bunun için ne yapmam gerekiyor yardımcı olurmusunuz
Gönderilme zamanı: 12 May 2008, 23:53
gönderen Laneth
anladıgım XP'yi tam anlamıyla kaldırmamıssın ki; hala XP boot oluyor
Gönderilme zamanı: 12 May 2008, 23:58
gönderen m.engin
xp yi tamamen kaldırdım biçimlendirdikten sonra kurdum
Gönderilme zamanı: 13 May 2008, 00:04
gönderen Laneth
Vista DVD'si ile sadece boot et, rapair etme bakalım, acaba Vista var mı?
Gönderilme zamanı: 13 May 2008, 00:07
gönderen m.engin
elimde su an vista cd yok
Gönderilme zamanı: 13 May 2008, 00:19
gönderen Laneth
viewtopic.php?t=36582
Vista DVD'sine alternatif ki; Vista kullanacaksan lazım olacak
viewtopic.php?t=36210
Gönderilme zamanı: 13 May 2008, 00:27
gönderen m.engin
sp3 ü vistaya degil xp ye entegre ettim yazıcıda sorun çıkıtı sp3 ü kaldırdım xp anormal çalısmaya basladı bende xp nin kurulu oldugu bölümü formatladım daha önce iki sistem kurulu oldugundan simdi açılısta direk xp açılıyor baslangıç sisteminde seçme olanagı yok
Gönderilme zamanı: 13 May 2008, 00:32
gönderen Laneth
yazının özü söyle ki; hem xp hem de vista kullanıyorsanız, xp'nize SP3 entegre etmeyin