Yahoo, Microsoft ile yeniden görüşmek istiyor
Gönderilme zamanı: 07 May 2008, 13:35
Microsoft vazgeçiyor ama bu sefer de Yahoo devam etmek istiyor. Durum daha da karmasıklasacak gibi.
Yahoo: Satın alma islemi basarısız olmadı mı?
Kabak tadı vermedi mi? Yahoo'nun patronu Jerry Yang, Microsoft ile aralarında gerçeklesen basarısız görüsmelere ragmen halen Redmond'luların tekliflerine açık oldugunu bildirdi.
Yang pazarlık etmek istedigini fakat Microsoft'un hisse basına 33 Dolardan fazla vermek istemedigini söyledi. Microsoft'a göre Yahoo temsilcileri hisse basına minimum 37 Dolar istiyorlardı. Yang: "Biz bu müzakereyi gerçeklestirmek istiyorduk fakat simdi onlar geri çekildi."
dnzbzkn:bu durum bayagı sıktı ama yinede paylasayım dedim.
Yahoo: Satın alma islemi basarısız olmadı mı?
Kabak tadı vermedi mi? Yahoo'nun patronu Jerry Yang, Microsoft ile aralarında gerçeklesen basarısız görüsmelere ragmen halen Redmond'luların tekliflerine açık oldugunu bildirdi.
Yang pazarlık etmek istedigini fakat Microsoft'un hisse basına 33 Dolardan fazla vermek istemedigini söyledi. Microsoft'a göre Yahoo temsilcileri hisse basına minimum 37 Dolar istiyorlardı. Yang: "Biz bu müzakereyi gerçeklestirmek istiyorduk fakat simdi onlar geri çekildi."
dnzbzkn:bu durum bayagı sıktı ama yinede paylasayım dedim.