1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Geri dönüşüme attığım ögeler silinmiyor
Gönderilme zamanı: 16 Nis 2008, 15:47
gönderen loveme

Geri dönüsümü bosalt dedigimde
Bu üstteki hatayı alıyorum
Tesekkürler
Gönderilme zamanı: 16 Nis 2008, 15:59
gönderen velociraptor
Gönderilme zamanı: 16 Nis 2008, 15:59
gönderen Laneth
unlocker kullan
Gönderilme zamanı: 16 Nis 2008, 16:07
gönderen velociraptor
Diger bir yol:
Start->Program Files->accessories->Command Prompt
CD \Recycler deyip enter e basalim
ATTRIB -r -s -h info2 deyip Enter e basalim
DEL INFO2 deyip Enter e basalim
ve Pc yi yeniden baslatalim, sonrasinda problemin giderilmis olmasi gerekir
Gönderilme zamanı: 16 Nis 2008, 17:13
gönderen drog_1
diamondtool ve benzeri bir sanal sürücüye attıysan bunu alırsın
önce sanal sürücünün hedefini temizle sonra sil...
Gönderilme zamanı: 16 Nis 2008, 19:57
gönderen burak_dalkir
bilgisayarı güvenli kipte baslatıp sonra silmeyi deneyin
Gönderilme zamanı: 16 Nis 2008, 20:53
gönderen loveme
sorun çözüldü
tskler
Gönderilme zamanı: 16 Nis 2008, 21:28
gönderen velociraptor
peki nasil=?
Gönderilme zamanı: 03 May 2008, 20:52
gönderen Unde®minE
aynı sorun bende de oldu.. ben unlocker ile çözdüm :D
Gönderilme zamanı: 04 May 2008, 03:12
gönderen velociraptor
@UnDe®MiNe: tesekürler keske herkes senin gibi feedback verse, sorununu cözmede hangi yöntemi kullandiginiz bizim benzeri sorunlara verecegimiz yanit acisindan önemlidir , o nedenle Tüm üyelerizden beklentimiz, sorunlarini hangi yöntem ile cözdüklerini yazmalaridir , neticede yöntemleri veren de bizleriz
Gönderilme zamanı: 04 May 2008, 09:22
gönderen skinnycem
Loveme sanırım daha okumadı
Gönderilme zamanı: 04 May 2008, 12:01
gönderen Unde®minE
velociraptor yazdı:@UnDe®MiNe: tesekürler keske herkes senin gibi feedback verse, sorununu cözmede hangi yöntemi kullandiginiz bizim benzeri sorunlara verecegimiz yanit acisindan önemlidir , o nedenle Tüm üyelerizden beklentimiz, sorunlarini hangi yöntem ile cözdüklerini yazmalaridir , neticede yöntemleri veren de bizleriz
Rica ederim. :) Bence de loveme daha okumadı sanırım..