1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

vistada ses sorunu

Gönderilme zamanı: 28 Şub 2008, 23:15
gönderen tasiyici
selam arkadaslar sistemime vista kurdum visata sorunsuz çalısıyor ama ilk olarak ses kartını görmedi 2 - 3 kere makinaya restart attım sonra kendi otomatik gördü cd istedi bende yükledim sorunsuz yükledi sonra pc restart attı kendine ve sonra pc açılıyor ve windos kapatıldı diyor yanlızca güvenli modda çalıstıra bildim normal moda geçeyim dedim aynı hata aldım ne yapmam lazım acaba

pc ses kartı da bu

Ses Bagdastırıcı Realtek ALC655 @ SiS 7012 Audio Device

Gönderilme zamanı: 01 Mar 2008, 13:46
gönderen tasiyici
kimse neden cevap yazmıyor acaba biriniz bir öneri yapın bari ne yapabilirim diye

Gönderilme zamanı: 01 Mar 2008, 14:47
gönderen velociraptor
Sizde Xp vardi ve Vistaya gectiniz sonrasinda , vista driverlarini Hardware üreticilerinin sitesinden indirdiniz , kurdunuz ve üstteki problemler basladi dogru mu anlamisim=?

Gönderilme zamanı: 01 Mar 2008, 17:49
gönderen tasiyici
vista driverlerini hangi siteden indirecem onu yapmadım nasıl yapabilirim

Gönderilme zamanı: 01 Mar 2008, 17:51
gönderen drog_1
tasiyici yazdı:vista driverlerini hangi siteden indirecem onu yapmadım nasıl yapabilirim
her driveri üretici firmaların sitelerinden
ve vista uyumlu isareti tasıyan linkten indireceksiniz.

Gönderilme zamanı: 01 Mar 2008, 17:56
gönderen tasiyici
benimki realtek acl655 sitesinde xp için var ama vista için yok tesekkürler

Gönderilme zamanı: 01 Mar 2008, 17:58
gönderen velociraptor
Asagidakilerden birini deneyin derim:
Download:

Kod: Tümünü seç

ftp://202.65.194.212/pc/audio/Vista_R187a.zip
ftp://209.216.61.149/pc/audio/Vista_R187a.zip
ftp://61.56.69.18/pc/audio/Vista_R187a.zip

Gönderilme zamanı: 01 Mar 2008, 18:01
gönderen tasiyici
emeginize saglık indirmeye basladım vistayı tekarar kurucam olunca size haber veririm iyi aksamlar

Gönderilme zamanı: 01 Mar 2008, 18:02
gönderen drog_1
yanıltmak istemem
ama kotalı kullanıcı degilsen sunu dene:

Kod: Tümünü seç

ftp://152.104.238.19/pc/audio/WDM_A401.zip
17.7 mb

Gönderilme zamanı: 01 Mar 2008, 18:03
gönderen tasiyici
sagol internet sınırsız drog_1 abi

Gönderilme zamanı: 01 Mar 2008, 18:07
gönderen drog_1
tasiyici yazdı:sagol internet sınırsız drog_1 abi
:D ben uyarımı yapayım da...

diger yandan onboard ses kartı ise (sanırım öyle) önce aygıt yöneticisinden aygıtı (sarı isaretli olanı) kaldır
kurulumu yap ve restart et

Gönderilme zamanı: 02 Mar 2008, 16:50
gönderen tasiyici
bu ses kartları sitesi yogunmu acaba çok yavas iniyor drog1 abi interneti nasıl hızlandıra bilirim 3 saatte iniyor

Gönderilme zamanı: 02 Mar 2008, 16:51
gönderen velociraptor
ne yazikki ftp lerin cogu bu sekildedir