1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Dosya transferini hızlandırmak

Gönderilme zamanı: 16 Şub 2008, 02:03
gönderen daddy_cool
Arkadaslar bildiginiz gibi ADSL modemi kullanarak iki pc arasında Ag baglantısı olusturdum.Biri USB biri de Eternet tan baglı.İki PC arasında dosya transferi yaptıgım zaman hız saniyede 720 Kilobayt gibi bir deger oluyo.Halbuki Eternetin hızı 100 Mbit USB nin hızı ise 10 Mbit sanırım bu degerler göz önünde bulunduruldugunda aradaki dosya transferi hızı daha yüksek olması gerekir.
Bunu nasıl saglayabilirim acaba?
MTU degerleriyle alakalı olabilir mi?

Gönderilme zamanı: 16 Şub 2008, 06:16
gönderen velociraptor
Resim

Usb den bagli diger Tüm Pc bilesenleri hizi etkilediginden , tavsiyem Hub kullanmanizdir , ayrica bu hizda kablo , usb nin 1.1 mi 2.0 i oldu da önem arzeder

Resim

Gönderilme zamanı: 16 Şub 2008, 06:20
gönderen Re@lite
aynen katılıyorum

Gönderilme zamanı: 17 Şub 2008, 03:22
gönderen daddy_cool
Hımm anladım adminim.anlasılan biz böyle devam edecegiz. Kablo sanırım USB 2.0 olması gerek.