Efeklerin dondurulması
Gönderilme zamanı: 13 Şub 2008, 00:41
Menülerde ve hızlı bilgilerdeki geçis ve degisiklik efektlerini yasaklayabilirsiniz.
Bunun için kayıt defterinde "Hkey_Local_Machine | Software | Microsoft | Windows | CurrentVersion | Policies | Explorer" altında "NoChangeAnimation" ismini vereceginiz yeni bir DWORD girisi yaratın ve degerini "1" olarak belirleyin. Bundan sonra masaüstünde bos bir alana tıklayıp "Özellikler | Görünüm"den "Efektler"e tıkladıgınızda üstteki "Menü ve araç ipucu için asagıdaki geçis efektini kullan" seçeneginin devre dısı bırakıldıgını göreceksiniz.
Bunun için kayıt defterinde "Hkey_Local_Machine | Software | Microsoft | Windows | CurrentVersion | Policies | Explorer" altında "NoChangeAnimation" ismini vereceginiz yeni bir DWORD girisi yaratın ve degerini "1" olarak belirleyin. Bundan sonra masaüstünde bos bir alana tıklayıp "Özellikler | Görünüm"den "Efektler"e tıkladıgınızda üstteki "Menü ve araç ipucu için asagıdaki geçis efektini kullan" seçeneginin devre dısı bırakıldıgını göreceksiniz.