1. sayfa (Toplam 2 sayfa)
d3dx9_27.dll hatası (çözüldü)
Gönderilme zamanı: 11 Şub 2008, 20:26
gönderen vista
arkadaslar bilgisayarımda godfather kane&lynch gibi oyunlara girmeye calısırken
asagıdaki hatayı veriyo oyunları yeniden yüklemeyi denedim ama olmadı. ne yapabilirim?
bu arda hunting unlimited oynuyorum oyuna giriyor. godfather ve kane&lynch oyunlarınıda daha önceden oynuyordum. acill yardım lütfen :S

Gönderilme zamanı: 11 Şub 2008, 20:35
gönderen drog_1
Kod: Tümünü seç
http://www.dll-files.com/dllindex/download.php?d3dx9_27download0VMeUDaDdR
bunu indir ve sys32 içine v eoyunun klasörüne at
Gönderilme zamanı: 11 Şub 2008, 20:44
gönderen vista
usta saolda indiremiyorum An error occured die hata veriyor
Gönderilme zamanı: 11 Şub 2008, 20:47
gönderen Bekir 65
Bu senin oynadigin oyun CD ise, ozaman icindeki DirectX i yükle, oyunu indirdiysen ozaman DirectX in en güncel versionu indir....
Gönderilme zamanı: 11 Şub 2008, 20:47
gönderen Laneth
hata ismini tam yazar mısın?
Gönderilme zamanı: 11 Şub 2008, 20:48
gönderen drog_1
aynı yere bu linkle git
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-f ... l?d3dx9_27
olmazsa ben indiriyorum
rapide atarım
Gönderilme zamanı: 11 Şub 2008, 20:49
gönderen vista
derdani yazdı:hata ismini tam yazar mısın?
usta hata resimdeki hata iste
Gönderilme zamanı: 11 Şub 2008, 20:51
gönderen vista
Gönderilme zamanı: 11 Şub 2008, 20:52
gönderen drog_1
al rapide atılmısı
Kod: Tümünü seç
http://rapidshare.com/files/90984149/d3dx9_27.zip.html
Gönderilme zamanı: 11 Şub 2008, 20:52
gönderen Laneth
vista yazdı:usta saolda indiremiyorum An error occured die hata veriyor
bu hata
Gönderilme zamanı: 11 Şub 2008, 20:53
gönderen vista
derdani yazdı:vista yazdı:usta saolda indiremiyorum An error occured die hata veriyor
bu hata
oyuna girerken verdigi hata yukardaki resimde linkteki hata bu An error occured
Gönderilme zamanı: 11 Şub 2008, 20:56
gönderen vista
su anda indirdim deniyorum
Gönderilme zamanı: 11 Şub 2008, 20:57
gönderen vista
arkadaslar sorun düzeldi çok tesekkürler :)
Gönderilme zamanı: 11 Şub 2008, 20:59
gönderen drog_1
vista yazdı:arkadaslar sorun düzeldi çok tesekkürler :)
buna sevindim :D
geçmis olsun
Gönderilme zamanı: 11 Şub 2008, 21:01
gönderen vista
drog_1 yazdı:vista yazdı:arkadaslar sorun düzeldi çok tesekkürler :)
buna sevindim :D
geçmis olsun
yardımlarınız için tesekkür ederim :) ama dll dosyasına gerek bile kalmadı directi yükledim
düzeldi ki ben directi yüklemistim dosyaları bozuktu heralde olmamıs :)