1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

kamera'dan görüntü aktarımı hakkında yardım

Gönderilme zamanı: 10 Şub 2008, 17:43
gönderen hhhh
sony Handycam CCD-TRV48E bir kameram var. bu kameradan bilgisayara görüntü aktarımı yapılabilir mi? Yapılabirse hangi yazılım ve donanıma ihtiyacım var?
yardımlarınız için tesekkürler

Gönderilme zamanı: 10 Şub 2008, 18:02
gönderen jackPot
eger camerayla beraber cd, aktarim kablosu vermislerse elbetteki veri aktarabilirsin. ama yok sadece kabloysa pc kendi taniyabilir. hicbirisi yoksa bi bak bakalim cameraya, bi yerinde bi kablo girisi warmi, eger warsa elektronik esya satan marketlere gidip bi kablo al ve orda danis derim

Gönderilme zamanı: 10 Şub 2008, 18:25
gönderen N2O
arkadas galiba kasetten demek istiyor. (ben öyle anladım) kablosu olan birçok kamerada denedim ama basaramadım. sanırım fotografçılarda falan bulunan bi donanıma ihtiyaç var.

Gönderilme zamanı: 10 Şub 2008, 19:08
gönderen Kripteks®
kameradan kayıt islemini yapabilmen için usb kablosuna ihityacın var ancak usb 2.0 ın hızı ve gücü kameranda ki görüntüyü tam anlamı ile kaliteli ve hızlı aktaramaz veri kayıpları görüntü bozulmaları yasarsın

öncelikle herhangi bir bilgisayarcıdan iee1394 kartı alman gerekiyor o kartın yanında kablosuda var o kart sayesinde 400 mb/s hızlarında veri aktarımı yaspabilirsin kaliteli ve hızlı ben hep böyle yaparım

tabi ki hangi program ile yapacaında önemli amator kullanıcılar için movie maker ı öneririm isini görür