1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

arkadaslar birde explorerde ses sorunu

Gönderilme zamanı: 22 May 2006, 14:23
gönderen hkozyak
explorerde nette satfalari degistirdigimizde kucuk tik tik diye sayfayi degistirdigine dair bir ses cikiyordu bende oda kapboldu onuda nasil geri getirebilecegimi yazarsaniz cok sevinirim onemsiz belki ama ben seviyorum o sesi simdiden teskler

Gönderilme zamanı: 22 May 2006, 14:31
gönderen velociraptor
Start > Settings > Control Panel > Sounds, Speech, and Audio Devices > Change the Sound scheme
acilan ekranda Sound scheme basligi altindaki bosluktan windows Default u secip onaylayarak cikin

weleciraptor arkadasım

Gönderilme zamanı: 22 May 2006, 14:43
gönderen hkozyak
benim sistem turkce turkce yazarsan cok sevinirim teskler

Gönderilme zamanı: 22 May 2006, 16:02
gönderen bambucya77
velociraptor yazdı:Start > Settings > Control Panel > Sounds, Speech, and Audio Devices > Change the Sound scheme
acilan ekranda Sound scheme basligi altindaki bosluktan windows Default u secip onaylayarak cikin
Basla> ayarlar> kontrol paneli> sesler, konusma, ve ses planini ses aletleri> ses ayarlari> Ses ayarlarini degistir acilan ekranda ses ayarlari altindaki bosluktan
windows ayarlarini secip onaylayarak cikin.

Gönderilme zamanı: 22 May 2006, 16:09
gönderen burak_dalkir
zamaninda müdahale tesekkürler bambucya77

Gönderilme zamanı: 27 May 2006, 02:38
gönderen memati
bu sesin kaybolmasi xp speed veya diger hizlandirma ile ilgili ayarlardan kaynaklaniyor olabilirmi :)

Gönderilme zamanı: 27 May 2006, 02:40
gönderen velociraptor
memati yazdı:bu sesin kaybolmasi xp speed veya diger hizlandirma ile ilgili ayarlardan kaynaklaniyor olabilirmi :)
asla olmaz :D