1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Çin, Nokia N95'i de Klonladı "NOKLA N95"

Gönderilme zamanı: 05 Şub 2008, 01:35
gönderen uçs
Resim
Resim
Daha önce bir çok cep telefonu modelini ve marka ürünleri klonlayan Çin mühendislerinin son kurbanı Nokia'nın ünlü modeli N95. Fotografta da görülecegi üzere orjinalinden çok az farkı olan modelin ismi ise bir hayli ilginç: NOKLA N95.


Orijinalinden farklı olarak bir kaç tus ismi farklılıgı ve tek yönlü kızagı ile dikkat çeken klon model diger bütün özellikleriyle orijinalinin aynısı. Daha ilginç olanı ise bu firmanın NOKLA N95 modelini Nokia'dan daha önce piyasaya sürdügünü iddia etmesi.

Nokia'nın bu konuda artık somut bir adım atması ve klonlama isine dur demesi gerekiyor, çünkü daha önce yine Çin tarafından Nokia N73 klonlanıp piyasaya Nokta N75 adında sürülmüstü ve klon model orijinalinden daha üstün özelliklere sahipti hatta ekranı dokunmatikti

ALINTIDIR

Re: Çin, Nokia N95'i de Klonladı "NOKLA N95"

Gönderilme zamanı: 05 Şub 2008, 01:54
gönderen Re@lite
bu çinliler neyi nasıl yapçaklarını iyi biliyorlar
tuttum dogrusu :D

Gönderilme zamanı: 05 Şub 2008, 02:54
gönderen Kripteks®
milletin kullandıgı telefonlara bak hade bu çin malı harbisi ni peynir ekmek gibi alan adamlar dolu hey gidi be ölüm yakın ölüm alın bakalımm

Gönderilme zamanı: 07 Şub 2008, 02:00
gönderen Laneth
çin olayı aslında iyi bir seydir, büyük devletler ve büyük sirketlerin hizaya gelmesini saglıyor

Gönderilme zamanı: 11 Şub 2008, 12:21
gönderen artung
kalite tam fiyat uygun ise neden çin malı olmasın?farketmez ha çin ha kore ha endonezya sonuçta biz üretemedikten sonra

Gönderilme zamanı: 11 Şub 2008, 12:54
gönderen feyizz
suriyede türk lirasıyla 400 ytl
sybian özelligi yok
fotograf kalitesi 1,3mp
özellikleri yok
wireless yok

Dıs görünüm ekran vb.. hersey aynı