1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Masaüstünü Göster Oluşturma

Gönderilme zamanı: 18 Oca 2008, 10:09
gönderen abraxas07
Eger bilgisayarınızda masaüstünü göster kaybolduysa asagıdaki islemleri yaparak kendiniz tekrardan olusturabilirsiniz..
Resim

Baslat > Çalıstır > notepad yazın ve enter
acılan Notepad ‘e Asagıdaki kodları yazın.

[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3
[Taskbar]
Command=ToggleDesktop

Notepad’ten Dosya > Farklı Kaydet seçin “Masaustu.scf” tırnak isaretlerini koyarak kaydedin.
Resim

Kaydettiginiz yerde Masaüstünü Göster iconunun olustugunu göreceksiniz.

Olusturdugumuz masaustu kısayolunu mouse’un sol tusuna basılı tutarak hızlı baslat cubuguna sürükleyin ve ctrl (Kontrol) tusuna basarak hızlı baslata masaustu kısayolunu bırakın..

Resim

Gönderilme zamanı: 19 Oca 2008, 00:00
gönderen theArcher
Paylasım için tsklerr...

Gönderilme zamanı: 19 Oca 2008, 13:10
gönderen spectacuLar