1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Monitör sorunu

Gönderilme zamanı: 10 Oca 2008, 19:55
gönderen momal
Bilgisayarı açtıgımda ekran açılıyor ve anında kapanıyor.sonra kapatıyorum ekranı.sonra geri açıyorum açılıyo.ama bu da bi an sürüyo.yeniden kapatıp açıyorum.bu islemi 20-30 dk tekrarlamam gerekiyor açılıp öyle kalması için.acaba bu garip sorunun çözümü varmıdır.
Yardımlarınız için simdiden tesekkürler.

Gönderilme zamanı: 10 Oca 2008, 19:58
gönderen velociraptor
baska bir monitör deneme imkaniniz varsa bir deneyin bakalim ayni seyi mi yapacak=?

Gönderilme zamanı: 10 Oca 2008, 19:59
gönderen jackPot
eger monitör eski ise tüp`ü bitmistir ya da bitmeye yakindir. islemin uzun sürmesi isinmasi dolayisiyladir.

Gönderilme zamanı: 10 Oca 2008, 20:04
gönderen momal
hayır monitör 2 yıllık acer LCD AL1715
bilgisayarımdaki on board ve diger ekran kartlarımda denedim aynı sorun vardı.

Gönderilme zamanı: 10 Oca 2008, 20:06
gönderen drog_1
ekran kartınızın tam olarak yuvalarına oturduguna emin olur
gerekirse çıkartım tozunu hafifçe alın ve tekrar takın
bir kısa devre ve ya devre yetersizligi buna sebep olabilir..

Gönderilme zamanı: 10 Oca 2008, 20:24
gönderen burak_dalkir
2 senelik LCD ekranlarda olmamasi gerekn bir sey...bu yuzden dogrudan teknik servise gotururseniz bence daha iyi olur cunku bu konu hakkinda bizim yapabilecegimiz bisey oldugunu sanmiyorum ilk basinda ekrana goruntu gelip gidiyorsa bilinki kablonuzda sorun olma ihtimali cok yuksektir. yada ekraninizin simetrik ayarlari bozulmustur

Gönderilme zamanı: 11 Oca 2008, 17:49
gönderen momal
garanti süresi bitti . galiba yeni ekran alcam .philips 19' wide screen düsünüyorum.peki siz ne önerirsiniz?