1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

MS: Yeni tarayıcının ismi IE 8..

Gönderilme zamanı: 08 Ara 2007, 20:51
gönderen y@semin
Microsoft bir sonraki nesil web tarayıcısının ismini IE 8 yapmaya karar verdi...

Microsoft'un bir sonraki web tarayıcısının ismi "Internet Explorer 8" (IE 8) olacak. Haberi IE takımının sefi Dean Hachamovitch IEBlog da paylastı.

sef ayrıca alternatif isim önerilerinden de bahsetti: mesela IE7+1, IE VIII, IE Eight!, iIE, IE for Web 2.0 (Service Pack 2) veya IE Desktop Online Web Browser Live Professional Ultimate Edition for the Internet.



Alıntıdır..

Gönderilme zamanı: 08 Ara 2007, 21:14
gönderen lejyon
haberde verilicek bir yan göremiyorum
ie 7 den sonraki tarayıcının isminin ie8 olacagını
2 yasında çocukta biliyor hahaha :D

Gönderilme zamanı: 08 Ara 2007, 21:18
gönderen N2O
haber için tesekkürlerde zaten 4-5-6-7 olarak devam eden serinin yenisinin 8 olması ne kadar tartısılır onu bilemem :D