MS: Yeni tarayıcının ismi IE 8..
Gönderilme zamanı: 08 Ara 2007, 20:51
Microsoft bir sonraki nesil web tarayıcısının ismini IE 8 yapmaya karar verdi...
Microsoft'un bir sonraki web tarayıcısının ismi "Internet Explorer 8" (IE
olacak. Haberi IE takımının sefi Dean Hachamovitch IEBlog da paylastı.
sef ayrıca alternatif isim önerilerinden de bahsetti: mesela IE7+1, IE VIII, IE Eight!, iIE, IE for Web 2.0 (Service Pack 2) veya IE Desktop Online Web Browser Live Professional Ultimate Edition for the Internet.
Alıntıdır..
Microsoft'un bir sonraki web tarayıcısının ismi "Internet Explorer 8" (IE
sef ayrıca alternatif isim önerilerinden de bahsetti: mesela IE7+1, IE VIII, IE Eight!, iIE, IE for Web 2.0 (Service Pack 2) veya IE Desktop Online Web Browser Live Professional Ultimate Edition for the Internet.
Alıntıdır..