1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

sp3 un getirdikleri

Gönderilme zamanı: 06 Ara 2007, 20:20
gönderen bambucya77
Resim


fotografta gordugunuz gibi suanda beta asamasinda olan ve 2008
baslarinda cikmasi planlanan servise pack3 un getirecegi guzel bir yenilik
vistadaki gibi kurulumda anahtar girip girmeyecegimizi soruyor anahtarsiz
sistemi 30 gun kullanma hakkimiz varmis tabii bu arada ilaç layip kullanabilecegiz guzel bir haber bu arada anahtar derdide bitmis olacak..

kaynak
http://www.winfuture.de/magazin/Windows ... 838-4.html


-------------------

Gönderilme zamanı: 07 Ara 2007, 01:16
gönderen Kripteks®
Sevindirici bir haber gerekiyordu böyle ibr yöntem xp yede zaten

Gönderilme zamanı: 07 Ara 2007, 01:26
gönderen yek-avaz
umarım hayırlısı olur

Gönderilme zamanı: 07 Ara 2007, 03:48
gönderen velociraptor
demekki bunu yeni düsündüler cünkü ; önceki betasini Xp cd sine entegre ettim (entegrasyonda key istemedi) gel gelelim ayni cd yi Pc ye kurmaya kalktim ve key istedi , iste burada denemedigim key kalmamasina ragmen hicbirini kabul etmedi bende , yamayi sonradan yüklemek durumunda kalmistim

Gönderilme zamanı: 07 Ara 2007, 11:22
gönderen bambucya77
dun aksam bu yuzden kafayi yedim hocam ayni dediginiz gibi oldu sp3 u entegre ettim kurulumda
anahatar sordu denemedigim anahtar kalmadi
cildirdim adeta cd yi cope attim yapacak baska birsey kalmadi sonrasinda :(

Gönderilme zamanı: 08 Ara 2007, 12:05
gönderen byrapor
İnsallah beklentilerimizi karsılar