...şikayet değil
Gönderilme zamanı: 01 Ara 2007, 01:42
forumdan çok memnunum
her aradıgımı
istedigimi burda bulabiliyorum
sikayet degil ii niyet olarak bunları yazdım
iyi ki ilker gibi velociraptor gibi kripteks ve digerleri gibi
yerinden kalkmayıp
bizlere yardımcı olmaya çalısan insanlar var
çok tesekkürler hepinize
iyi ki varsınız :)
her aradıgımı
istedigimi burda bulabiliyorum
sikayet degil ii niyet olarak bunları yazdım
iyi ki ilker gibi velociraptor gibi kripteks ve digerleri gibi
yerinden kalkmayıp
bizlere yardımcı olmaya çalısan insanlar var
çok tesekkürler hepinize
iyi ki varsınız :)