1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

kartuş sorunu

Gönderilme zamanı: 20 Kas 2007, 20:55
gönderen m.engin
lexmrk 3250 tek kartus kullanıyorum bir kez dolum yapıyorum normal yazıyor ikinci dolumda birkaç çıktı aldıktan sonra kartusu tanımıyor uygun kartus tak uyarısı veriyor biryerlerde yanlısmı yapıyorum yoksa kullandıgım mürekkep kalitesizmi

Gönderilme zamanı: 21 Kas 2007, 00:05
gönderen burak_dalkir
kullandigini murekkepte te problem olabilir yada dolum yaparken agzini iyice temizlemiyor olabilirsiniz bundan dolayi ucunda sikismalara neden olacagindan kartusunuzu tanimayabilir

saygilarimla

Gönderilme zamanı: 21 Kas 2007, 00:18
gönderen m.engin
bazı arkadaslar 5-10 kez doldurduklarını söylüyorlar bende her kartusta aynı birkez doldurabiliyorum ikincisinde kartusu tanımıyor kartus uclarını temizliyorum titiz bir sekilde

Gönderilme zamanı: 21 Kas 2007, 00:21
gönderen burak_dalkir
kullandiginiz kartuslarin nolarini alabilirmiyim acaba?normalde 27 ve 17 olmasi lazim. sizinki de aynimi yoksa degisik mi?

Gönderilme zamanı: 21 Kas 2007, 00:23
gönderen m.engin
1 nolu kartus diye geçiyor

Gönderilme zamanı: 21 Kas 2007, 00:43
gönderen burak_dalkir
allah allah boyle bir urun yoktur diyorlar kartus icin anlamadim nedenini yarin ogrenirim ama lexmarkin servisinden. ayrica lexmarklarda bazen bu tip arizalarin oldugunu soyluyorlar 100de 30 olarak kartus dolumlarinda hata ciktigini soyluyorlar. sizin doldurdugunuz her kartusta ayni sorun var sa bir de murekkep degistirin isterseniz

Gönderilme zamanı: 21 Kas 2007, 00:56
gönderen m.engin
lexmark 3250 tek kartus renkli

Kod: Tümünü seç

http://www.vatanbilgisayar.com/products.aspx?L1=SUP&L2=SUPINK&Br=LEXMARK&Stok=0 
bu siteden alıyorum orjinal kartus