1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Vista SP1 Beta All Language

Gönderilme zamanı: 30 Eki 2007, 12:24
gönderen rotasmmm
Vista SP1 beta tüm diller için 32 bit ve 64 bit


Resim


Resim

Kod: Tümünü seç

 http://dl3.ibox.org.ua/9/82422/wave1_windows6.0_kb936330_x64.exe
http://dl.ibox.org.ua/9/83033/Windows6.0_KB936330_X86_SP1_beta.exe 
Torrent linkleri

Kod: Tümünü seç

http://rapidshare.com/files/58595701/VistaSP1_Beta_All_Language_Standalone_X64.torrent
http://rapidshare.com/files/58595327/VistaSP1-Beta-All-Language-Standalone-X86.torrent  
Alıntıdır

Gönderilme zamanı: 30 Eki 2007, 13:11
gönderen Kripteks®
ne kadar dogru bu merak konusu

indirilmiyorrrrr :D

Gönderilme zamanı: 30 Eki 2007, 13:28
gönderen rotasmmm
su an ben 64bit i indiriyorum ama 25kb la geliyor 2 günde iner :D

Dogruluk konusunda ise

Kod: Tümünü seç

http://forum.donanimhaber.com/m_18012305/tm.htm

burda indirip kuranları görebilirsiniz

Gönderilme zamanı: 30 Eki 2007, 13:33
gönderen Kripteks®
Tesekkür ederim

Gönderilme zamanı: 30 Eki 2007, 14:30
gönderen mavigece
daha önce bir yabancı video sitesinde izlemistim.
vistada kopyalama sorunu gerçekten vardı sp1 ile bunu baya bi iyilestirmisler. bence sp2 oalrak çıktıgında vista hızlanacak arkdaslar...

Gönderilme zamanı: 30 Eki 2007, 15:28
gönderen Kripteks®
indiremedim tav oldum yav

Gönderilme zamanı: 30 Eki 2007, 15:56
gönderen mavigece
Kripteks yazdı:indiremedim tav oldum yav
kardesim sen nede olsa sabaha kadar takılıon gece indir ne olacak :wink:

Gönderilme zamanı: 30 Eki 2007, 18:07
gönderen Kripteks®
haklıısn mavi du bir bakalım simdi yeniledim vistayı tr dil paketini indiridm kurdum

acelesi yok torent sevmiyorum

Gönderilme zamanı: 31 Eki 2007, 11:56
gönderen rotasmmm
indirdim içinde 36 dil var aksam evde kurup ss gönderirim

Resim

Gönderilme zamanı: 31 Eki 2007, 12:32
gönderen Kripteks®
upload etme sansın varmı rotasman çok makbule geçer

Gönderilme zamanı: 01 Kas 2007, 21:53
gönderen dadopurso
Windowsun sitesinde, böyle bir servis pack yok ama.