1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

İşletim Sistemi Savaşları 2026

Gönderilme zamanı: 15 Haz 2026, 01:35
gönderen TRWE_2012

Re: İşletim Sistemi Savaşları 2026

Gönderilme zamanı: 15 Haz 2026, 01:36
gönderen velociraptor
Linux yükseliyor :?:

Re: İşletim Sistemi Savaşları 2026

Gönderilme zamanı: 15 Haz 2026, 01:38
gönderen TRWE_2012
velociraptor yazdı: 15 Haz 2026, 01:36 Linux yükseliyor :?:
Aynen...!!!

Re: İşletim Sistemi Savaşları 2026

Gönderilme zamanı: 15 Haz 2026, 12:44
gönderen root@localhost
Güncel oyunlarda Windows 11 daha iyi performans veriyor. Sürücüler ve Windows güncellemeleri de bu yönde. Danışıklı dövüş var. Bende win , 11 kullanıyorum. Çocukları da geçirecem yakında.

Re: İşletim Sistemi Savaşları 2026

Gönderilme zamanı: 15 Haz 2026, 19:04
gönderen bekobey
İşletim sistemleri şavaşırmı bilmem ama yapay naylon zeka savaşları başladı, HALO evreninin hikayesini bilen anlamıştır zaten,

Re: İşletim Sistemi Savaşları 2026

Gönderilme zamanı: 16 Haz 2026, 18:41
gönderen burak35
Microsoft tekel. o yüzden windowsun en son hangi sürümü çıktıysa insanlar ona kayıyor. kimisi oyun için kimisi program yazılım için.
Kimiside meraktan. ben kullanılamaz olana kadar 1709 da kalacağım. ne olacaksa olsun. zaten onca dert sıkıntı sorun uğraşıp duruyoruz.