1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Aslansın,Kaplasın 2-0 Yersin...!!! A Milli Takım

Gönderilme zamanı: 14 Haz 2026, 09:47
gönderen TRWE_2012
Resim
Başarılı olamayacak bana göre...Daha ilk maçta iki gol yerse bu takım, gerisini siz düşünün...Millet (bu biz oluyoruz) hala bu takımın 24 sene önce "Dünya üçüncüsü" olan A Milli Takım olduğunu zannediyor ki , başında efsane teknik adam , İmparator Fatih TERİM vardı.

Aha.. İşte ilk maçta 2-0 yenilgi....! Daha ilk maç bu..Bu maçların telafisi yok,grup maçları...Üç puanı ya alacaksın, ya alacaksın...Berabere kalmak/yenilmek , bunlar büyük hezimet(hayal kırıklığı)

Son bir hafta'dır televizyonlar'da "Aslansın, kaplansın, yaparsın" diye diye sahte motivasyonlarla A Milli'yi gazlaya gazlaya , işte gelinen son nokta : 2-0 yenilgi...

Bizim millet'de bir alem...! Ya önce bir maçı alsın, kutlaması sana kalsın.Yok öyle olmayacak tam tersini yaparsak milletçe, böyle yeriz 2-0'i otururuz aşağıya...

Demek ki A Milli, iyi hazırlanmamış "Dünya Kupasına"

İnşallah, bu yazdığım olumsuzlukları A milli takım , sonra ki maçlarında bizlere unutturur...Ama zannetmiyorum...!

Re: Aslansın,Kaplasın 2-0 Yersin...!!! A Milli Takım

Gönderilme zamanı: 14 Haz 2026, 09:51
gönderen TRWE_2012
Sonuç yok, gol yok, üç puan yok...Elimiz de ne var gurur...Maaleseft gurur, Milli Takımın grup'tan çıkması için geçerli ve yeterli bir durum değil...(şuan Milli Takım'a öyle kızgınım ki sormayın,sabahın köründe kalktım, niye 2-0 yemek için mi?)