Aslansın,Kaplasın 2-0 Yersin...!!! A Milli Takım
Gönderilme zamanı: 14 Haz 2026, 09:47

Aha.. İşte ilk maçta 2-0 yenilgi....! Daha ilk maç bu..Bu maçların telafisi yok,grup maçları...Üç puanı ya alacaksın, ya alacaksın...Berabere kalmak/yenilmek , bunlar büyük hezimet(hayal kırıklığı)
Son bir hafta'dır televizyonlar'da "Aslansın, kaplansın, yaparsın" diye diye sahte motivasyonlarla A Milli'yi gazlaya gazlaya , işte gelinen son nokta : 2-0 yenilgi...
Bizim millet'de bir alem...! Ya önce bir maçı alsın, kutlaması sana kalsın.Yok öyle olmayacak tam tersini yaparsak milletçe, böyle yeriz 2-0'i otururuz aşağıya...
Demek ki A Milli, iyi hazırlanmamış "Dünya Kupasına"
İnşallah, bu yazdığım olumsuzlukları A milli takım , sonra ki maçlarında bizlere unutturur...Ama zannetmiyorum...!