1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Bu Casper Excalibur G870 Neden Bu Kadar Çok Isınıyor

Gönderilme zamanı: 13 Haz 2026, 18:07
gönderen velociraptor



Re: Bu Casper Excalibur G870 Neden Bu Kadar Çok Isınıyor

Gönderilme zamanı: 13 Haz 2026, 22:15
gönderen Kayserilifatih
Fan temizliği ne dikkatli etmek şart yoksa kolayca tıkanıp bağırabiliyor

Re: Bu Casper Excalibur G870 Neden Bu Kadar Çok Isınıyor

Gönderilme zamanı: 14 Haz 2026, 09:28
gönderen TRWE_2012
Aslında bu sorunun cevabı : Türk Malı olması şeklinde olabilir.

Re: Bu Casper Excalibur G870 Neden Bu Kadar Çok Isınıyor

Gönderilme zamanı: 16 Haz 2026, 18:53
gönderen burak35
Bunu geçen gün sabaha karşı izlemiştim. sorunun cevabı basit. tasarım olarak kötü çünkü. artı kalitesiz ana malzeme var.
Türk malı bile değil. fason üretim. çin yapımı. başka ülkede yaptır. üzerine marka bastır al. sonrada türk malı de. yıllardır hep aynı.
Allah yazdıysa bozsun bir daha casper bilgisayar. aman aman aman. uzak olsun.