Vandallar aracına zarar verdi
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11963 kez
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9466
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7010 kez
Re: Vandallar aracına zarar verdi
Cezalar caydırıcı olmayınca ve böyle sorunlu insanları rehabilite edecek bir doğru düzgün kurum olmadığı sürece bu tarz vandalların zarar verme işine devam edeceklerini düşünüyorum.
