1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Dışardan birşey yenmez
Gönderilme zamanı: 02 May 2026, 23:34
gönderen velociraptor
Re: Dışardan birşey yenmez
Gönderilme zamanı: 02 May 2026, 23:45
gönderen Kayserilifatih
Ben dışarıdan mümin oldukça yemiyorum ara sıra arkadaşlar davet ederse bir iki tane alıyorum onun dışında genelde uzak durmaya çalışıyorum. Çok susuz yağ teneke hurdası sattım, maddelerin içini okuduğum için masum olmadığını öğrenmiştim.
Re: Dışardan birşey yenmez
Gönderilme zamanı: 03 May 2026, 10:12
gönderen yusufdj
Bende öyleyim çok mecbur kalmadığım sürece dışarıda yemek yemiyorum. Evde iki tane yumurta kırıp yesem hepsinden iyi olacağı kesindir.