1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Eskişehir’de bir parkta yaşıtları tarafından darp edilen bir çocuk

Gönderilme zamanı: 22 Nis 2026, 17:04
gönderen velociraptor

Re: Eskişehir’de bir parkta yaşıtları tarafından darp edilen bir çocuk

Gönderilme zamanı: 22 Nis 2026, 17:18
gönderen TRWE_2012
HasbinALLAH...!! Ne günlere kaldık...!!!

Re: Eskişehir’de bir parkta yaşıtları tarafından darp edilen bir çocuk

Gönderilme zamanı: 22 Nis 2026, 17:23
gönderen Kayserilifatih
Böyle şeyleri sık duydukça kanıksamaya başladım ama kanıksamamak gerek o da ayrı konu tabii. Allah'tan ben lisede şanslıydım herkes benden çekinirdi sanırım yüzüm çok sert ondan dolayı o yüzden ben de sorunlu tiplerle fazla muhatap olmadığım için herhangi bir sorun yaşamadım ama lise 4 deyken kıskanan bir grup arkadaş çantamı poşetimi sürekli yok eder olmuşlardı o yüzden biraz zorlanmıştım fakat sorunsuz bir şekilde liseyi bitirmiştim. Böyle zorbalara çözüm bulmak lazım yoksa durmadan devam edeceklerine şüphem dahi yoktur.