1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

dvd writer çalısmıyor !

Gönderilme zamanı: 26 Eki 2007, 18:19
gönderen cola
lap top kullanıyorum Optiarc DVD RW AD-7530B dvd writer var cd ve dvdleri okuyor ama yazamıyor nero 6 kullanıyodum böyle oldu sonra silip bastan yükledim aynı sey tekrar etti ne yapmam lazım lütfen yardım edin

Gönderilme zamanı: 26 Eki 2007, 21:00
gönderen N2O
sag tus özellikler de ayarlar böylemi ?

Resim

Gönderilme zamanı: 27 Eki 2007, 18:22
gönderen velociraptor
viewtopic.php?p=63598#63598
üsteki basliktan 7.9.6.0 sürümünü bir deneyin

Gönderilme zamanı: 27 Eki 2007, 18:45
gönderen ultrailker
firmware güncellestirmesini yaptınmı?

asagıdaki siteden cdrom un markasına göre indirip kur

http://forum.rpc1.org/dl_all.php

Gönderilme zamanı: 28 Eki 2007, 19:01
gönderen cola
saolun

Gönderilme zamanı: 31 Eki 2007, 18:27
gönderen bulentkoc1262
ultrailker yazdı:firmware güncellestirmesini yaptınmı?

asagıdaki siteden cdrom un markasına göre indirip kur

http://forum.rpc1.org/dl_all.php
sevgili ilker bu site üyelik istiyor...

Gönderilme zamanı: 31 Eki 2007, 18:44
gönderen ultrailker
bende istemiyor üyelik arkadasım.