1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Avatar boyutu 150px e çıkartılmıştır

Gönderilme zamanı: 10 Mar 2026, 20:01
gönderen velociraptor
Resim

Avatar boyutlarının oldukça küçük kaldığını farkettim 100px maksimum imiş bunu 150px olarak değiştirdim. İlk avatar değişkliği email bot unda gerçekleştirildi

Re: Avatar boyutu 150px e çıkartılmıştır

Gönderilme zamanı: 10 Mar 2026, 20:20
gönderen Kayserilifatih
Aynı Windows Live Messenger oturum açılış ekranı gibi olmuş eline sağlık. Ben de şimdilik eski bot avatarı ile idare edeceğim. Eski avatarı zamanında e-mail bot konusundan geçici avatarım olarak dursun diye kopyalayarak almıştım ıleride kendime de ayrı bir avatar yapmayı düşünüyorum. :lol:

Re: Avatar boyutu 150px e çıkartılmıştır

Gönderilme zamanı: 10 Mar 2026, 23:56
gönderen velociraptor
Bazı arkadaşların avatarları 150px e çıkartılmıştır

Re: Avatar boyutu 150px e çıkartılmıştır

Gönderilme zamanı: 11 Mar 2026, 00:37
gönderen burak35
Harika olmuş abi. Eline sağlık. Bence böyle çok çok daha iyi görünüyor. :)
Aslında buda aklımdaydı. Hatta geçenlerde konu açıp acaba avatar boyutları arttırılabilir mi diye soracaktım.
Sonra boşver burak, insanları durduk yere uğraştırma işte falan dedim.