1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Yok Böyle Bir Şaka....!!! [Kim olsa aklı çıkar]

Gönderilme zamanı: 16 Şub 2026, 22:34
gönderen TRWE_2012

Re: Yok Böyle Bir Şaka....!!! [Kim olsa aklı çıkar]

Gönderilme zamanı: 17 Şub 2026, 15:18
gönderen burak35
Karılar ne çığlık attı be ? :) bizim buralarda yaşlılar şeyine çakal mı yapıştı derler :)

Re: Yok Böyle Bir Şaka....!!! [Kim olsa aklı çıkar]

Gönderilme zamanı: 17 Şub 2026, 22:53
gönderen TRWE_2012
burak35 yazdı: 17 Şub 2026, 15:18 Karılar ne çığlık attı be ? :) bizim buralarda yaşlılar şeyine çakal mı yapıştı derler :)
Espiri : Sen buna mı? takıldın.?

Şakanın güzelliği ve korkutuculuğuna ne diyorsun? Asıl önemli olan bu bence.... :-D

Re: Yok Böyle Bir Şaka....!!! [Kim olsa aklı çıkar]

Gönderilme zamanı: 21 Şub 2026, 15:45
gönderen burak35
Şaka güzel ve korkutucu evet. Üniversite zamanı sınıftaki kızlardan birine kapkaç şakası yapmıştım. :-)
Kucağımda düşüp bayılmıştı hahaha. :-D Şaka konusunda haşin ve gaddarımdır. Yaptım mı en kralını yaparım :)