1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
73 yaşındayım... Bunu öğrenmem 52 yılımı aldı
Gönderilme zamanı: 12 Oca 2026, 20:22
gönderen velociraptor
Re: 73 yaşındayım... Bunu öğrenmem 52 yılımı aldı
Gönderilme zamanı: 12 Oca 2026, 21:18
gönderen Kayserilifatih
Söylediği hayatın gerçeklerini kimse kabullenmek istemese de maalesef hepimiz her sene daha da fazla yaşlanıyoruz o yüzden sadece yaşamak değil nasıl yaşadığımız da aynı oranda önemlidir sözünü vurgulamak istemiş ki harfiyen katılıyorum