1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
BU İLACI EVE SOKMAYIN! Her 3 kişiden 1'i kullanıyor ama mide kanseri yapıyor
Gönderilme zamanı: 12 Oca 2026, 00:42
gönderen velociraptor
proton pompa inhibitörü ilaçlarının çok kullanımı kanser yapar
Re: BU İLACI EVE SOKMAYIN! Her 3 kişiden 1'i kullanıyor ama mide kanseri yapıyor
Gönderilme zamanı: 12 Oca 2026, 09:22
gönderen Kayserilifatih
Kanser tedavilerinin de kanseri artırıp insanların ölümüne yol açtığı fikrine katılıyorum. Kemoterapi ilaçları bağışıklığı daha fazla düşürerek insanları ölüme götüren bir başka sebep olabilir
Re: BU İLACI EVE SOKMAYIN! Her 3 kişiden 1'i kullanıyor ama mide kanseri yapıyor
Gönderilme zamanı: 14 Oca 2026, 23:56
gönderen burak35
çok kullanıldığında mide asidini azaltıyormuş. sanırım bu tehlikeli olur. Bence kullanmayın.
proton pompa inhibitörü ilaçları diye arattım. karşıma aşağıdaki ilaç isimleri çıktı.
omeprazol, lansoprazol, esomeprazol ve pantoprAzoldür.