1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Bağışıklık sistemini güçlendirmenin tek yolu

Gönderilme zamanı: 07 Eki 2025, 22:41
gönderen velociraptor


Magnezyum rutin kullanılacak birşey değildir : Magnezyum DNA nın çoğalması için gereklidir. Kas seğirmesi, Uykusuzluk , Kalp çarpıntısı, Tansiyonu yüksek olanlara verilebilir.

D Vitamini ekim kasım aylarında iki ampul 50 bin ünite şekilde tüketilir. 300 bin Ünite olanları fazladır , Kalsyum biriktirdiği için damar sertliği yapar ve böbrekleri olumsuz etkiler.

Re: Bağışıklık sistemini güçlendirmenin tek yolu

Gönderilme zamanı: 08 Eki 2025, 22:28
gönderen Kayserilifatih
Anlattığı çoğu şeyler tamamen duygusal oluyor yani bilimsel olarak mantığını kuramadığım için hep nedense içimde Oytun Erbaş'ın sanki anlattığının aslında tam tersi dogrudur gibi bir his oluyor ve o anlarda kısa süreli kendimle çelişkiye düşüyorum :roll: