1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Bali'de kiralar Türkler yüzünden 2 katı oldu
Gönderilme zamanı: 11 Haz 2025, 20:07
gönderen velociraptor
'Muhteşem Yüzyıl', 'Güneşin Kızları', 'Aslan Ailem', 'Afili Aşk' ve 'Aşk Mantık İntikam', 'Kraliçe' gibi projelerde yer alan oyuncu Burcu Özberk, X hesabından Bali'deki villa kiralarıyla ilgili paylaşım yaptı.
BİRİ DE AKRABAM
Özberk, "Sürekli Bali videoları görüyorum. 'Aylık her şey dahil 50-70 bin TL arası kira vererek yaşarsınız' diye. 3-4 sene önce gittiğimde en lüks villalar Airbnb'de bile maksimum 25 bin TL'ydi. Sonra kısa yoldan para kazanmak, milleti kazıklamak isteyen Türkler yüzünden 2 katı oldu. Biri de akrabam" diye yazdı.
HER ŞEYİ BIRAKIP BALİ'YE TAŞINDIM' NEDİR YANİ ?
Oyuncu, bazı paylaşımların insanların algılarını manipüle ettiğini savunarak sözlerine şöyle devam etti:
"Sanki 70 bin TL bedava. Değişik değişik insanların algılarıyla oynanan videolar türedi. Orada yaşayan ve Palm yağı yüzünden hasta olan o kadar çok insan var ki… Tatil için çok güzel ama o kadar yani. 'Her şeyi bırakıp Bali'ye taşındım' nedir yani ?
Kaynak :
https://www.sozcu.com.tr/burcu-ozberk-b ... du-p182945
Re: Bali'de kiralar Türkler yüzünden 2 katı oldu
Gönderilme zamanı: 11 Haz 2025, 20:54
gönderen Kayserilifatih
Ünlüsün parasını bir şekilde mutlaka çıkarırsın yani gariban ne yapsın 15-20 bin liraya çok diyen gariban öldü o zaman bunlar verdiği üç beş kuruşun hesabını yapıyorsa diyecek sözüm yok fakat kiralar da epey yüksekmiş belli ki çok tercih edilen bir yerdir bali denilen yer yani yoksa az tercih edilse kirası bu kadar yüksek olmazdı.
Re: Bali'de kiralar Türkler yüzünden 2 katı oldu
Gönderilme zamanı: 11 Haz 2025, 21:00
gönderen esatiz
palm ve kanola yağları hakkında da bir şeyler paylaşın hocam, markette her üründe var nedense.
Re: Bali'de kiralar Türkler yüzünden 2 katı oldu
Gönderilme zamanı: 11 Haz 2025, 21:03
gönderen velociraptor
Re: Bali'de kiralar Türkler yüzünden 2 katı oldu
Gönderilme zamanı: 12 Haz 2025, 01:26
gönderen burak35
Bunlarda para çok bunlara bişey olmaz.
Re: Bali'de kiralar Türkler yüzünden 2 katı oldu
Gönderilme zamanı: 12 Haz 2025, 11:58
gönderen loveme
Zengin her yerde yaşar. Gariban çadır kurar onu da kaldırırlar.
Re: Bali'de kiralar Türkler yüzünden 2 katı oldu
Gönderilme zamanı: 12 Haz 2025, 12:10
gönderen Kayserilifatih
loveme yazdı: 12 Haz 2025, 11:58
Zengin her yerde yaşar. Gariban çadır kurar onu da kaldırırlar.
Aynen katılıyorum paran varsa her yerde sorunsuz yaşarsın yoksa sürünmeye insanların eline bakmaya mahkum olursun
Re: Bali'de kiralar Türkler yüzünden 2 katı oldu
Gönderilme zamanı: 12 Haz 2025, 13:03
gönderen burak35
Lanet olsun zenginlere.