1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

İnternete Hep Beraber Sahip Çıkalım

Gönderilme zamanı: 26 May 2025, 12:57
gönderen TRWE_2012
Resim
Mozilla internetin kontrolünü interneti kullanan insanlara geri vermek için çalışıyor.

Gerisi burada ;

https://www.mozilla.org/tr/about/

Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda....

Re: İnternete Hep Beraber Sahip Çıkalım

Gönderilme zamanı: 26 May 2025, 14:20
gönderen Kayserilifatih
Firefox'da gece modu özelliği de olsa daha güzel olacakmış mesela opera tarayıcısında androidde gece modu var ama Firefox da yok bu özelliği yüzünden geceleri Firefox yerine gözümü almasın diye Opera kullanıyorum fakat bu işi firefox'un ücretsiz olarak yapması güzel bir şey çünkü ücretli alternatifleri ona göre dengeleniyor yoksa her şey tamamen sahipli olan tarayıcı rakiplerinin kontrolü altında olacaktı

Re: İnternete Hep Beraber Sahip Çıkalım

Gönderilme zamanı: 26 May 2025, 14:24
gönderen TRWE_2012
Kayserilifatih yazdı: 26 May 2025, 14:20 Firefox'da gece modu özelliği de olsa daha güzel olacakmış mesela opera tarayıcısında androidde gece modu var ama Firefox da yok bu özelliği yüzünden geceleri Firefox yerine gözümü almasın diye Opera kullanıyorum fakat bu işi firefox'un ücretsiz olarak yapması güzel bir şey çünkü ücretli alternatifleri ona göre dengeleniyor yoksa her şey tamamen sahipli olan tarayıcı rakiplerinin kontrolü altında olacaktı
Bu işini görebilir diye düşünüyorum
Resim

Re: İnternete Hep Beraber Sahip Çıkalım

Gönderilme zamanı: 26 May 2025, 14:27
gönderen Kayserilifatih
Bunun Android versiyonu da var mı çünkü eklenti kurmak bilgisayarım eski olduğu için belirgin şekilde tarayıcı deneyimimi yavaşlatıyor o yüzden kolay kolay uzantı eklemiyorum fakat yine de eğer portable tarayıcıya da böyle bir eklenti destekliyorsa eklemeyi o zaman kurabilirim ben pek tarayıcı kurmadım hep portable kullandığım için böyle eklentileri kurma konusunda yapabilir miyim biraz şüpheliyim

Re: İnternete Hep Beraber Sahip Çıkalım

Gönderilme zamanı: 26 May 2025, 14:32
gönderen burak35
Mozilla şakır şakır veri toplamamayı öğrensin önce :)

Re: İnternete Hep Beraber Sahip Çıkalım

Gönderilme zamanı: 26 May 2025, 14:33
gönderen Kayserilifatih
Ona bakarsak her tarayıcı veri topluyor ya bana veri toplamayan tarayıcı göster desen birine yani gösteririm diyen insan bile bir yerde afallıyor çünkü mutlaka veri toplamıyorum diyen bir tarayıcı bile gizli bir yerde mutlaka veri topluyor çok araştırırsan bunu rahatlıkla keşfediyorsun :-D

Re: İnternete Hep Beraber Sahip Çıkalım

Gönderilme zamanı: 26 May 2025, 14:56
gönderen burak35
Valla ben ironun veri topladığını görmedim. Tabi içinde gizli birşeyler varsa bilemem.

Re: İnternete Hep Beraber Sahip Çıkalım

Gönderilme zamanı: 26 May 2025, 15:27
gönderen TRWE_2012
burak35 yazdı: 26 May 2025, 14:56 Valla ben ironun veri topladığını görmedim. Tabi içinde gizli birşeyler varsa bilemem.
Bu sorgulama tam da senin aradığın cevabın ta kendisi....!
Resim
TRWE_2012'in ATA'lar Bilişim Sözü...
YZ geldi, Google yerle bir oldu....!!!
İron daha güvenli kullanma kısayolu :

Kod: Tümünü seç

iron.exe --disable-background-networking --disable-client-side-phishing-detection --no-default-browser-check --disable-component-update
LibreWolf :

https://librewolf.net/

Re: İnternete Hep Beraber Sahip Çıkalım

Gönderilme zamanı: 26 May 2025, 15:32
gönderen Kayserilifatih
Ben firefoxtaki gizlilik ve telemetri ayarlarını kapatıyorum kafam rahat oluyor. İron'un gizlilik ve telemetrileri kaldırması güzelmiş en azından telemetrisiz girer kullanıcılar fakat portable tarayıcı kullandığım için tarayıcının dosyalarının masaüstüne kopyasını atıp işim bittiğinde bilgisayarı kapatırken sildiğim için belirgin şekilde kafam rahat oluyor bu şekilde de kullanılabilir yani isteyen kullanıcılar da benim gibi bilgisayarla uğraşmayı ve gizliliği seviyorlarsa kullanabilirler.

Re: İnternete Hep Beraber Sahip Çıkalım

Gönderilme zamanı: 26 May 2025, 23:47
gönderen AykutT
burak35 yazdı: 26 May 2025, 14:32 Mozilla şakır şakır veri toplamamayı öğrensin önce :)
Hazır elini atmışken masaüstü sürümden kaldırdığı kullanışlı özellikleri geri getirebilir.

Yada Firefox mobile'e ne getirdiği belli olmayan 85mb'lık güncellemeler yerine masaüstü sürümle aynı seviyeye getirecek, gerçekten işe yarar güncellemeler yapabilir.

Re: İnternete Hep Beraber Sahip Çıkalım

Gönderilme zamanı: 27 May 2025, 01:09
gönderen burak35
Valla ne deseniz haklısınız. Firefox bana güven vermiyor malesef.

Re: İnternete Hep Beraber Sahip Çıkalım

Gönderilme zamanı: 27 May 2025, 09:47
gönderen Kayserilifatih
Firefox'u ben kullanıyorum da, gereksiz fazla büyük bir boyutlu güncellemeleri var ben onu pek sevmiyorum

Re: İnternete Hep Beraber Sahip Çıkalım

Gönderilme zamanı: 28 May 2025, 00:12
gönderen burak35
Ben hep portable kullandığım için güncelleme sorunu olmamıştı. Zaten win7 zamanı birçok programı kullan at yapmıştım.