1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Kanada'yı terk ediyorlar! neden ?
Gönderilme zamanı: 16 May 2025, 00:48
gönderen velociraptor
Re: Kanada'yı terk ediyorlar! neden ?
Gönderilme zamanı: 16 May 2025, 00:54
gönderen burak35
Hayat pahalılığı varsa yaşanmaz abi. Tek odalı bi ev 2500 dolar olur mu ya ? sen ne yapıyosun ? yok istemem kalsın. Bende kaçardım oradan.
Re: Kanada'yı terk ediyorlar! neden ?
Gönderilme zamanı: 16 May 2025, 23:18
gönderen Kayserilifatih
Pahalılık ve dışlanmak, kendini oraya ait hissetmemek de ayrılık sebeplerinden ki "insan doğduğu yerde değil doyduğu yerde yaşar" sözünün de doğru olduğunu bu videoda bir kez daha anlamış oluyoruz.
Re: Kanada'yı terk ediyorlar! neden ?
Gönderilme zamanı: 17 May 2025, 00:34
gönderen burak35
Barınma en temel haktır. Ve azami derecede insanı fiyatlarda olmalıdır. Yok öyle yüksek ev kirası. Parmak kıpırdatmadan para kazanıyo herkes.
Gideceğim ülkede barınma pahalıysa herşey pahalıysa ya gitmem. Yada geri dönerim. Öyle şey mi olur ya. En temel ihtiyaç yani.
İnsanlar nerde yaşayacak ? Sokakta mı ? Havası suyuda temiz olmalı.