1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Inner Circle- Bad Boys
Gönderilme zamanı: 06 Şub 2025, 01:31
gönderen velociraptor
Re: Inner Circle- Bad Boys
Gönderilme zamanı: 06 Şub 2025, 02:18
gönderen burak35
Hatırladım bu şarkıyı. Ama nerede duydum nasıl duydum onu bilemedim tabi.
Benim asıl favorim i shot to sherifftir. Bu şarkısını yıllar önce bi rus kanalında izlemiştim. Sanırım bridge tv di adı.
O şarkı çok güzel. Hatta hazır aklıma gelmişken paylaşayım.