1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Emekliliği erteleyen vatandaşın maaşı eridi

Gönderilme zamanı: 29 Oca 2025, 23:15
gönderen velociraptor



Re: Emekliliği erteleyen vatandaşın maaşı eridi

Gönderilme zamanı: 03 Şub 2025, 00:51
gönderen burak35
Saçmalık gerçekten. 1 sene bile çalıştıktan sonra parasını ödeyen vatandaş emekli olmalı bence. Neden kul köle olayım beş para etmez patronlara.
İnsanlara yaptığın işi beğendiremiyorsun ki ? O stajlarda fabrika köşelerinde neler çektik neler. Anamızı ağlattılar anamızı. Bi rahat huzur vermediler.
Daha söylenecek çok şey varda neyse...