Sağ Tuş ile Engel Scriptti HK.
Gönderilme zamanı: 18 Oca 2025, 13:15
Sevgiyle merhaba!
Tarkan abi, aşağıdaki bağlantıda yer alan scrit'in bir dosyasında benim için münkünse deyişiklik yapmanı rica ediyorum.
https://www.sordum.net/41369/sag-tus-il ... engelleme/
( yetki_var_goster.vbe )
Abi ben istediğim deyişikliği izah etmeye çalışayım;
Bir dosya yada klasörü engelleyip gizlediğimizde, yeniden açığa çıkarmak için ( gizle veya göster ) öğesine tıklatıyoruz.
Dosya veya klasör tekrar görünür hale geliyor. Bununla beraber, işletim sistemine ait dosyalarda açığa çıkıyor.
Ardından ( erişim var ve görünür ) öğesine tıklatıyoruz ilgili dosya yada klasör erişime açılıyor ve görünür oluyor.
Sonrasında işletim sistemi dosya ve klasörlerinin kaybolması için tekrardan ( gizle veya göster ) öğesine tıklamamız gerekiyor.
Tabi bizler tüm bu işlemleri klavye ile yaptığımız için bizi uğraştırıyor.
Abi, ( gizle_goster.vbe ) dosyası içindeki kodları ( yetki_var_goster.vbe ) dosyasına eklemeni rica ediyorum.
Böylelikle, ( yetki_var_goster.vbe ) dosyası aynı anda iki işlevi yerine getirmiş olacak.
Hem engelleyip gizlediğim dosya görünecek ve erişime açılacak, hem de açığa çıkan sistem dosyaları kaybolacak.
Umarım anlatabilmişimdir.
Tarkan abi, aşağıdaki bağlantıda yer alan scrit'in bir dosyasında benim için münkünse deyişiklik yapmanı rica ediyorum.
https://www.sordum.net/41369/sag-tus-il ... engelleme/
( yetki_var_goster.vbe )
Abi ben istediğim deyişikliği izah etmeye çalışayım;
Bir dosya yada klasörü engelleyip gizlediğimizde, yeniden açığa çıkarmak için ( gizle veya göster ) öğesine tıklatıyoruz.
Dosya veya klasör tekrar görünür hale geliyor. Bununla beraber, işletim sistemine ait dosyalarda açığa çıkıyor.
Ardından ( erişim var ve görünür ) öğesine tıklatıyoruz ilgili dosya yada klasör erişime açılıyor ve görünür oluyor.
Sonrasında işletim sistemi dosya ve klasörlerinin kaybolması için tekrardan ( gizle veya göster ) öğesine tıklamamız gerekiyor.
Tabi bizler tüm bu işlemleri klavye ile yaptığımız için bizi uğraştırıyor.
Abi, ( gizle_goster.vbe ) dosyası içindeki kodları ( yetki_var_goster.vbe ) dosyasına eklemeni rica ediyorum.
Böylelikle, ( yetki_var_goster.vbe ) dosyası aynı anda iki işlevi yerine getirmiş olacak.
Hem engelleyip gizlediğim dosya görünecek ve erişime açılacak, hem de açığa çıkan sistem dosyaları kaybolacak.
Umarım anlatabilmişimdir.