1. sayfa (Toplam 4 sayfa)
Wordpad yok ve Microsoft Word tan çıktı alamıyorum - Çözüldü
Gönderilme zamanı: 06 Oca 2025, 15:02
gönderen Email Bot
Merhaba yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. yeni 11 kullanmaya başladım. word den çıktı alabiliyordum fakat artık alamıyorum. bu arada word pad de yok media markktten aldık ve lisansınn da satın aldğımız halde word pad yok nasıl tekrar çıktı alabilirim yardımcı olursanız çok sevnirim. teşekkür ederim.
Re: Wordpad yok ve Microsoft Word tan çıktı alamıyorum
Gönderilme zamanı: 06 Oca 2025, 15:03
gönderen velociraptor
Wordpad microsoft tarafından kaldırıldı ama geri yükleyebilirsiniz, aşağıdaki başlık yardımcı olacaktır.
https://www.sordum.net/80478/windows-ta ... sin-cozum/
Microsoft Word ten çıktı alırken ne hatası veriyor ?
Re: Wordpad yok ve Microsoft Word tan çıktı alamıyorum
Gönderilme zamanı: 06 Oca 2025, 19:21
gönderen Email Bot
Windows 11 office 365 kullanıyorum. daha önceden word den çıktı alabiliyordum fakat şimdi alamıyorum yazıcıya gönderılmış gibioluyor sonra kayboluyor.
Re: Wordpad yok ve Microsoft Word tan çıktı alamıyorum
Gönderilme zamanı: 06 Oca 2025, 19:23
gönderen velociraptor
Verdiğim Link ile wordpad sorununuzu çözdüğünüzü varsayıyorum. Çıktı sorunu için Yazıcının güncel sürücüsünü indirip yükleyin. Olmaz ise aşağıdaki linke bir gözatın.
https://support.microsoft.com/tr-tr/off ... 5171f04900
Re: Wordpad yok ve Microsoft Word tan çıktı alamıyorum
Gönderilme zamanı: 06 Oca 2025, 21:31
gönderen SELAY
Malesef hiç çözüm bulamadım neden oldu anlamadım. netten video felan bakıyorum konuyla alakalı bırsey bulamıyorum. Yardım yerini açıyorum orda arm tabanlı vs diyor onu bulmıyorum.
Re: Wordpad yok ve Microsoft Word tan çıktı alamıyorum
Gönderilme zamanı: 06 Oca 2025, 23:45
gönderen velociraptor
Tam olarak anlaşılmadı ARM tabanlı olan nedir ? Yazıcınızın marka ve modelini yazarsanız yardımcı olma şansımız artar.
Re: Wordpad yok ve Microsoft Word tan çıktı alamıyorum
Gönderilme zamanı: 07 Oca 2025, 00:35
gönderen burak35
Yapabilirseniz Downgrade yani sürüm düşürme işlemi yapın. Yani 11 yerine 10 kurun. Sonrada yazıcının driverını kurun.
Re: Wordpad yok ve Microsoft Word tan çıktı alamıyorum
Gönderilme zamanı: 07 Oca 2025, 11:29
gönderen SELAY
Yazicim Canon g3415 ,
Widows 10 nasıl yüklerim bilmiyorum lisanslı aldık çünkü sıkıntı çıkar mı
Re: Wordpad yok ve Microsoft Word tan çıktı alamıyorum
Gönderilme zamanı: 07 Oca 2025, 11:48
gönderen velociraptor
Bire bir aynı sorun Microsoft forumlarında sorulmuş ve buna sebep olan şeyin , Microsoft güncellemesi olduğu ortaya çıkmış.
1. Başlat düğmesini veya Windows Masaüstü Aramasını seçin ve güncelleştirme geçmişini yazın ve Güncelleştirme geçmişinizi görüntüleyin'i seçin.
2. Ayarlar/Güncelleştirme geçmişini görüntüle iletişim penceresinde, Güncelleştirmeleri Kaldır'ı seçin.
3. Yüklenen Güncelleştirmeler iletişim penceresinde,
KB4560960 veya
KB4557957'yi bulup seçin ve Kaldır düğmesini seçin. (Siz tarih kısmından en yeni yüklenen ve KB ile başlayan güncellemeyi bulabilirsiniz, çalışmamaya başladığı tarih ile güncelleme tarihi uyuşmalı)
4. Cihazınızı yeniden başlatın.
https://answers.microsoft.com/en-us/win ... ac4?page=1
Ayrıca bakınız :
Kaynak :
https://duckduckgo.com/?q=Documents+dis ... ing&ia=web
Re: Wordpad yok ve Microsoft Word tan çıktı alamıyorum
Gönderilme zamanı: 07 Oca 2025, 14:30
gönderen SELAY
Anladım bunu yapacagim
Fakat ben bilgisayarı sifiladim yeniden herşeyi
Office365 lisanslı benim şimdide Office programlarını web tabanlı açıyor normal nasıl acabilirim
Re: Wordpad yok ve Microsoft Word tan çıktı alamıyorum
Gönderilme zamanı: 07 Oca 2025, 15:56
gönderen mehoaga
Arkadaşım şimdi ilk başta wordden çıktıyı nasıl alabiliyordun da sonra dan kayboldu. Elinde bulunan yazıcının driver yani sürücüsünü yükledindemi kayboldu orasını anlayamadım. Herhalikarda yazıcının driverini yüklediysen eğer çıktı alırken bu olay gerçekleştiyse eğer Tarkan hocamızın dediği gibi güncellemelerden dolayı olmuş olabilir.
Çünkü aynı dert bendede olmuştu Acer laptopa HP cb 435a yazıcımın dvd sinden sürücüsünü yüklemede sorun yaşamıştım. Forumdaşlar ve Tarkan hocamızın destekleriyle yüklemeyi başarmıştım. İnş sende bu sorunundan bir ana önce kurtulursun.
Ayrıca bu yazıcı olayı kurulu olan windowsunun lisansını etkilemez.
Tarkan hocam benim imdadıma hızır gibi yetiştiydi hocamızın direktiflerini dinle ve uygula takılırsan bizler buradayız.
Daha ayrıntılı paylaşım yaparsanız kolayca çözüm üretilebilir diye düşünüyorum. Kolay gelsin selametle.
Re: Wordpad yok ve Microsoft Word tan çıktı alamıyorum
Gönderilme zamanı: 07 Oca 2025, 16:02
gönderen mehoaga
SELAY yazdı: 07 Oca 2025, 11:29
Yazicim Canon g3415 ,
Widows 10 nasıl yüklerim bilmiyorum lisanslı aldık çünkü sıkıntı çıkar mı
Çökertme zor birşey değil. Microsoftun web sayfasından 32 bit veya 64 bit senin bilgisayarının durumuna göre indirp kurabilirsin. Lisanslama kısmında zorlanırsın sadece ama ben veya arkadaşlar sana destek vereceklerdir. Veyahutta çökertmeden böyle devam et ama yazıcının sürücüsünü yükle öyle devam et. Bunun lisanslaslama ile ilgisi yok sıkıntı yapma kendine.
Re: Wordpad yok ve Microsoft Word tan çıktı alamıyorum
Gönderilme zamanı: 07 Oca 2025, 16:13
gönderen burak35
Adı kırmızı ile verilmiş güncellemeleri bulup kaldırın. normal modda kalkmazsa güvenli modda kaldırın.
Sonrada yazıcının driverını silip yeni driver kurun. Bu işlemlerden sonra düzelebilir. Microsoft sürekli biryerleri değiştirip duruyor.
Sorun bu durumdan kaynaklanıyor bence. Sorun çıkarması muhtemele updateler kaldırıldıktan sonra, İlgili driverlar kurulduktan sonra,
Yine yazıcı çıktı vermiyorsa o zaman en son çare olarak 11 den 10 a geçmek lazım. Tabikide güncellemeler kapalı tutulmalı.
Çünkü çok uzunca bir süredir güncellemelerde sorunlar var malesef. Güncellemeleri test eden bi ekip bile yok hala microsoftta galiba.
Re: Wordpad yok ve Microsoft Word tan çıktı alamıyorum
Gönderilme zamanı: 07 Oca 2025, 17:03
gönderen SELAY
inanın başım ağrıdı olmuyor yazıcı sorunken sımdide office programları web tabanlı açılıyor
Re: Wordpad yok ve Microsoft Word tan çıktı alamıyorum
Gönderilme zamanı: 07 Oca 2025, 17:09
gönderen mehoaga
SELAY yazdı: 07 Oca 2025, 17:03
inanın başım ağrıdı olmuyor yazıcı sorunken sımdide office programları web tabanlı açılıyor
Doğaldır aynı yerlerden geçtik hepimiz. Siz önce sırasıyla yaptıklarınız açıklasanız öyle eksik cümlelerle bir yerlere varılmaz. Neden offfice programı sorun çıkarıyor yazıcı sürücüsünü yükledinizmi hata nerlerden çıkıyor. Bu şekilde kimse yardımcı olurmu bilemiyorum.