1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Almanya’da 5 ayda araba aldım

Gönderilme zamanı: 01 Oca 2025, 21:30
gönderen velociraptor



Re: Almanya’da 5 ayda araba aldım

Gönderilme zamanı: 02 Oca 2025, 02:14
gönderen London
Doğru söylüyor.

Re: Almanya’da 5 ayda araba aldım

Gönderilme zamanı: 03 Oca 2025, 01:11
gönderen burak35
Keşke imkanım olsa. 2 dakika düşünmem almanyaya giderim. Ama imkan yok. Tanıdık birileri falan olmalı yardım etmeli. Malesef bizde o da yok.

Re: Almanya’da 5 ayda araba aldım

Gönderilme zamanı: 03 Oca 2025, 01:57
gönderen velociraptor
Videodaki en önemli ayrıntı şu : Devlet yardımı ;)
- İşsizlik parası
- Çocuk yardımı
- Kira yardımı

:kafasalla:

Re: Almanya’da 5 ayda araba aldım

Gönderilme zamanı: 03 Oca 2025, 02:06
gönderen burak35
Burada bunlar yok tabi.

Re: Almanya’da 5 ayda araba aldım

Gönderilme zamanı: 03 Oca 2025, 10:43
gönderen keenimo
velociraptor yazdı: 03 Oca 2025, 01:57 Videodaki en önemli ayrıntı şu : Devlet yardımı ;)
- İşsizlik parası
- Çocuk yardımı
- Kira yardımı

:kafasalla:
Burada o yardımları suriyeliler alıyordur. Suriyeye giriş çıkış yapıp suriyeli olarak içeri girmek lazım.

Re: Almanya’da 5 ayda araba aldım

Gönderilme zamanı: 04 Oca 2025, 01:02
gönderen burak35
Malesef bizden fazla alıyorlar ne alıyorlarsa. Çok can sıkıcı çok. İşler ne zaman rayına girecek bakalım...