1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Kedi girmeyen eve doktor girer
Gönderilme zamanı: 24 Eyl 2024, 20:28
gönderen velociraptor
Re: Kedi girmeyen eve doktor girer
Gönderilme zamanı: 25 Eyl 2024, 00:03
gönderen burak35
Kediler hastalık riskini azaltıyormuş. Kedileri olan insanlar daha az hasta oluyormuş. Kalp damar hastalıkları falan.
Birde kediler stresi falanda azaltıyormuş. Bir nevi rahatlatıyor yani onunla oynamak bile. Bir yerlerde okumuştum bunu.
Ayrıca Bende çok severim tabi pisicik. :)
Re: Kedi girmeyen eve doktor girer
Gönderilme zamanı: 25 Eyl 2024, 00:08
gönderen velociraptor
Abimlerde kedi var , bir kişi hastaysa kedi gidip onun odasında yanına yatıyormuş, hayvan hastalığı da biliyor , bence kedi olsun köpek olsun hayvanlar hakkında az şey biliyoruz bizim sandığımızdan çok daha gizemli varlıklar.
Re: Kedi girmeyen eve doktor girer
Gönderilme zamanı: 25 Eyl 2024, 00:10
gönderen burak35
Evet hem gizemliler. Hemde çok sevimliler.
Hissediyorlar sanırım bi insan hasta olunca. Belkide tedavi etmeye çalışıyor o hastalanan insanı. Kimbilir. :)
Re: Kedi girmeyen eve doktor girer
Gönderilme zamanı: 25 Eyl 2024, 00:12
gönderen velociraptor
Aynen bunu biryerde okumuştum, kedi bir tür mırlama veya hırlama türü ses çıkartır yabancılar buna motor sesi diyor , bunun anlamı ses ile tedavi demekmiş , O sesi çıkartıp ses dalgaları ile iyileştiriyor diyorlar.

Re: Kedi girmeyen eve doktor girer
Gönderilme zamanı: 25 Eyl 2024, 00:23
gönderen burak35
Çenesinin altını okşarsanız bolbol hırıltı çıkartır. Ben hep yaparım onu. :) İyi anlaşırım genelde kedilerle. :)
Geçenlerde yıllar sonra teyzeme gitmiştim. Geçerken bi uğrayayım dedim. O da beni görünce bi şaşırdı afalladı.
Sonra güldü oğlum nerdesin sen ya falan dedi. Neyse girdim biraz konuştuk falan. Bi baktım kedi almış eve.
Birde yaramaz. Yerindede durmuyor hiç. Sonra biz konuşurken gelip yanıma uyumuş kalmış.
Teyzem normalde kimseye gitmez. Sıcak davranmaz. Ama seni sevdi valla demişti. İlk kez birinin yanına gidip uyumuş. :)
Re: Kedi girmeyen eve doktor girer
Gönderilme zamanı: 25 Eyl 2024, 00:27
gönderen velociraptor
Eski Mısırda kedilerin Kutsal sayıldığını okumuştum , kedi Stresi alır , Büyüyü bozar da derler hatta çook eskilerde izlediğim bir Programın konuğu (Adam Doçent ti) ve sihir , büyü gibi mistik konularda uzmandı , Kedi olan evde büyü işe yaramaz , şöyle bir kediyi sevin nazar dediğimiz ve başkasından gelen Kötü enerjiyi de alır ve birkaç adım gidip silkelenir ... gibi şeyler anlatmıştı. Gerçekten ilginç varklılar. En önemli özellikleri ise depremi 15 dk önceden sezmeleri diye söyleniyor.
Re: Kedi girmeyen eve doktor girer
Gönderilme zamanı: 25 Eyl 2024, 00:33
gönderen burak35
Hissediyor işte hayvanlar. Allah öyle özel yaratmış onları bence. Köpekte severim. Ama kedileri daha bi çok seviyorum.
Depremi önceden sezebilmeleri işitme duyularının bizlere göre kat be kat daha fazle gelişmiş olmasından olabilir.
Hani nasıl ki bizim alamadığımız kokuları köpekler alabiliyorlar. Buda onun gibi bir durum sanırım.