1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
8 gb sorunu ?
Gönderilme zamanı: 13 Eki 2007, 22:10
gönderen bahadir
Selamlar arkadaslar diskim ikiye bölünmüs vaziyette ve c nin içinde hiç birsey yok gibi (xp speed hariç) zaten 20 gb lık olan hard diskim 8 gb dolu gözüküyor bu arada 4 senedir format atılmadı p3 800 kullanıyorum format ta atamıyorum cd room görünmüyor biostan yap deseniz nasıl yapılacagını bilmiyorum ne yapacagım birde niye bukadar dolu anlamadım
herkese iyi aksamlar ve iyi bayramlar. :)
Gönderilme zamanı: 13 Eki 2007, 22:30
gönderen velociraptor
anlasilan format atmak istiyorsunuz , o halde söyle yapin , kasayi acip HDD i cikarin sonra bir arkadasinizin Pc sine slave (ikincil) olarak takin ve sonrasinda HDD inizi sag tiklayip Format deyin
Gönderilme zamanı: 13 Eki 2007, 22:34
gönderen bahadir
sayın guru bu is gerçekten bu kadar basitmi xp cd si falan filan olmadan direk bunumu yapayım çok cahilim bu konuda offf be
Gönderilme zamanı: 13 Eki 2007, 22:36
gönderen velociraptor
bukadar basit hemde ugrasmamis olursunuz :)
Gönderilme zamanı: 13 Eki 2007, 22:37
gönderen Kripteks®
dahiane fikirlerin adamı bilgin velociraptor bilgi için saolun
Gönderilme zamanı: 13 Eki 2007, 23:40
gönderen burak_dalkir
yalnız üzerine tekrar xp kurması gerekecek ve bunu da anlatsak sanırım daha iyi olacak arkadasım önceilkle forumumuza soyle bir goz atarsanız format ile ilgili herseyi bulabilirsiniz...