1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

8 gb sorunu ?

Gönderilme zamanı: 13 Eki 2007, 22:10
gönderen bahadir
Selamlar arkadaslar diskim ikiye bölünmüs vaziyette ve c nin içinde hiç birsey yok gibi (xp speed hariç) zaten 20 gb lık olan hard diskim 8 gb dolu gözüküyor bu arada 4 senedir format atılmadı p3 800 kullanıyorum format ta atamıyorum cd room görünmüyor biostan yap deseniz nasıl yapılacagını bilmiyorum ne yapacagım birde niye bukadar dolu anlamadım :(
herkese iyi aksamlar ve iyi bayramlar. :)

Gönderilme zamanı: 13 Eki 2007, 22:30
gönderen velociraptor
anlasilan format atmak istiyorsunuz , o halde söyle yapin , kasayi acip HDD i cikarin sonra bir arkadasinizin Pc sine slave (ikincil) olarak takin ve sonrasinda HDD inizi sag tiklayip Format deyin

Gönderilme zamanı: 13 Eki 2007, 22:34
gönderen bahadir
sayın guru bu is gerçekten bu kadar basitmi xp cd si falan filan olmadan direk bunumu yapayım çok cahilim bu konuda offf be

Gönderilme zamanı: 13 Eki 2007, 22:36
gönderen velociraptor
bukadar basit hemde ugrasmamis olursunuz :)

Gönderilme zamanı: 13 Eki 2007, 22:37
gönderen Kripteks®
dahiane fikirlerin adamı bilgin velociraptor bilgi için saolun

Gönderilme zamanı: 13 Eki 2007, 23:40
gönderen burak_dalkir
yalnız üzerine tekrar xp kurması gerekecek ve bunu da anlatsak sanırım daha iyi olacak arkadasım önceilkle forumumuza soyle bir goz atarsanız format ile ilgili herseyi bulabilirsiniz...