Gönderilme zamanı: 13 Eki 2007, 18:26
dvdrip li filim indirdim normalde 1.5 felan ama riplenince tabi ufaldı boyutu 700mb oluyor ben bunu neroda yazmak istiyorum vcd olarak ama normaldeki boyutunu gösteriyor 1.5gb oluyor cd kapasitesini asıyor acaba bunu nasıl keseriz winrar da kesme olmuyor ikiye bölünce 2.ci dosyayı istiyor program varmı acaba tesekkürler 