1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Yeni mezun teğmenler 'Mustafa Kemal'in askerleriyiz' sloganları attı
Gönderilme zamanı: 02 Eyl 2024, 20:13
gönderen velociraptor
Re: Yeni mezun teğmenler 'Mustafa Kemal'in askerleriyiz' sloganları attı
Gönderilme zamanı: 02 Eyl 2024, 20:14
gönderen burak35
Bundan bile rahatsız olanlar varmış. Akıl alır gibi değil gerçekten...
Re: Yeni mezun teğmenler 'Mustafa Kemal'in askerleriyiz' sloganları attı
Gönderilme zamanı: 02 Eyl 2024, 20:28
gönderen Kayserilifatih
İslamcılar Atatürk ü sevmez çünkü demokrasiler demokratik olmak yerine sözde demokratik olan monarşik İslamcıların sonu demektir ki bunu teokrasi yani din ile ülkeyi yönetenler elbette ki bunu istemezler bu gayet doğaldır.
Re: Yeni mezun teğmenler 'Mustafa Kemal'in askerleriyiz' sloganları attı
Gönderilme zamanı: 03 Eyl 2024, 00:37
gönderen burak35
İslamcı demeyelimde "Siyasal islamcılar" diyelim biz ona.
Re: Yeni mezun teğmenler 'Mustafa Kemal'in askerleriyiz' sloganları attı
Gönderilme zamanı: 03 Eyl 2024, 01:16
gönderen Kayserilifatih
Evet siyasal İslamcılar diyelim biz ona. Ben genel anlamda söyledim ama yanlış anlayanlar olabilir onun için siyasal İslamcılar demek daha dogru olabilir.
Re: Yeni mezun teğmenler 'Mustafa Kemal'in askerleriyiz' sloganları attı
Gönderilme zamanı: 03 Eyl 2024, 11:05
gönderen burak35
En önemlisi onlardan ve onların gerici çağ dışı bağnaz fikirlerinden kurtulmaktır. Ama Türkiyede biraz zor gibi. Zira onlara inanan çok kişi var.