1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Windows'ta Çalışmakta Olan Bir Uygulamayı Windows Bildirim Alanına Küçültebilir Miyim?

Gönderilme zamanı: 02 Nis 2024, 18:18
gönderen TRWE_2012
Merhabalar

Yukarıdaki soruya aşağıdaki ekran görüntüsü ile "EVET"tir.
Resim
Resim
Yazılım hakkında;

1.Portable'dir.

2.Windows'un XP/Vista/7/8.1/10/11 sürümlerinde çalışır.

3.Windows'da her türlü yazılım penceresine ek özellikler getirir.

4.Windows 11 hariç diğer Windows İşletim Sistemi Windows Gezgini Yöneticisine doğrudan müdahale ederek ek özellikler ekler.

5.Bendeki sürüm Windows7 sürümü'dür.Belki yazılım güncellenmişse,Windows11 gezgin desteği gelmiş olabilir.

6.Görev çubuğunun fazladan dolmasının önüne geçer (yazılımları bildirim alanına atarak)

Resmi Web Sitesi :

https://github.com/AlexanderPro/SmartSystemMenu

Re: Windows'ta Çalışmakta Olan Bir Uygulamayı Windows Bildirim Alanına Küçültebilir Miyim?

Gönderilme zamanı: 03 Nis 2024, 04:18
gönderen burak35
Msconfig için geçerli mi acaba ? :?:

Re: Windows'ta Çalışmakta Olan Bir Uygulamayı Windows Bildirim Alanına Küçültebilir Miyim?

Gönderilme zamanı: 03 Nis 2024, 12:46
gönderen TRWE_2012
burak35 yazdı: 03 Nis 2024, 04:18 Msconfig için geçerli mi acaba ? :?:
Resim
Resim
Windows ortamında her uygulama penceresinde geçerlidir.Mesela MS-Word Belgesi açtın ama aynı anda bir MS-Excel Belgesi açman gerekiyor ama görev çubuğu tıkabasa dolu....

İşte , kullanıcı Word belgesini bildirim alanına atar, excelle çalışır, ardından excel'i bildirim alanına atar word'le çalışır.

Bunun gibi

Re: Windows'ta Çalışmakta Olan Bir Uygulamayı Windows Bildirim Alanına Küçültebilir Miyim?

Gönderilme zamanı: 03 Nis 2024, 14:11
gönderen burak35
Güzel. Aslında Microsoft şu msconfig i görev yöneticisi ile birleştirse güzel olur. Ama yaparlarmı bilemem.