1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Eğer Legal Şekilde Flim İzlemek İstiyorsanız:FlimModu
Gönderilme zamanı: 19 Kas 2023, 22:27
gönderen TRWE_2012
Merhabalar
Ne zaman internet kafe'den flim alacaksam bu siteye girer, zevkime uygun flimleri bulur, yorumları okurum ve flimin adını text dosyasına yazarım.Eğer fiber netim olsaydı 4K kalitesinde yeni gaming notebook pcimde izlerdim.(
web sitesinden yasal olarak online izleme)
Web Adresi : https://www.filmmodu15.com/
İnternette İyi Seyirler....
TRWE_2012
Alaydan Yetişme PC Kullanıcısı
Re: Eğer Legal Şekilde Flim İzlemek İstiyorsanız:FlimModu
Gönderilme zamanı: 20 Kas 2023, 00:29
gönderen TRWE_2012
Mesela "Greyhound" Hakkında yorumlara bakabilirsiniz.
https://www.filmmodu15.com/greyhound-full-hd-fhd-izle
Re: Eğer Legal Şekilde Flim İzlemek İstiyorsanız:FlimModu
Gönderilme zamanı: 20 Kas 2023, 00:50
gönderen burak35
Site güzele benziyo. Yıllar önce bana metallica dan some kind of monster belgesel dvd gelmişti hediye. Tabi onu daha sonra kaybettim.
Az önce sitede arattım ve varmış. Belki sonra izlerim Teşekkürler.
Re: Eğer Legal Şekilde Flim İzlemek İstiyorsanız:FlimModu
Gönderilme zamanı: 20 Kas 2023, 01:55
gönderen velociraptor
Arşivime ekledim
Re: Eğer Legal Şekilde Flim İzlemek İstiyorsanız:FlimModu
Gönderilme zamanı: 20 Kas 2023, 14:24
gönderen TRWE_2012
Mesela ben bu flimleri seçtim internet kafe'de dvd'ye yazdıracağım.(senin donanımın DVD Writer/Read donanımı yok diye bilirsin ama bende portable DVD/CD Writer/Read var 800 TL'ye almıştım Lenovo ile birlikte) böylece DVD flim arşivime bu flimleri de ekleyeceğim
1.Ölüler Ülkesi
2.Transformers: Canavarların Yükselişi
3.Batı Cephesinde Yeni Bir Şey Yok (All Quiet on the Western Front)
4.Gel ve Gör(Come and See )
5.Den 12. mann
6.T-34
7.Erich Schneider Der Hauptmann (Yüzbaşı Erich Schneider)
8.A Bridge Too Far (Savaş Köprüleri)
9.Avengers: Endgame (Yenilmezler 4: Son Oyun)
Re: Eğer Legal Şekilde Flim İzlemek İstiyorsanız:FlimModu
Gönderilme zamanı: 20 Kas 2023, 18:57
gönderen burak35
Sitede görüntü kalitesi baya iyi yalnız. Kontrol ettiğimde kalitenin 480p olduğunu gördüm. Hatta daha yüksek çözünürlükte vardı sanırım.