1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Windows 10 da İkon Önbelleğini Değiştirme

Gönderilme zamanı: 20 Eki 2023, 01:47
gönderen burak35
Windows 10 da ikon önbelleğini 4 Mb yapan Reg kaydı

Kod: Tümünü seç

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer]
"MaxCachedIcons"="4096"
Windows 10 da ikon önbelleğini 8 Mb yapan Reg kaydı

Kod: Tümünü seç

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer]
"MaxCachedIcons"="8192"
Buda değeri default yapan Reg kaydı

Kod: Tümünü seç

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer]
"MaxCachedIcons"=-
Konu Linki
https://www.tenforums.com/tutorials/125 ... ndows.html

Buda hazır Reg kaydı
https://www.mediafire.com/file/wtfjdzwd ... s.rar/file

Not : Konuyu Editledim. Birçok yerli ve yabancı sitede 4 Mb önerilsede, Nadiren 8 Mb önerenlerde olmuş.
O yüzden seçeneklere değeri 8 Mb yapan reg kaydınıda ekledim. Umarım işinize yarar. İyi günler.

Re: Windows 10 da İkon Önbelleğini Değiştirme

Gönderilme zamanı: 20 Eki 2023, 10:53
gönderen velociraptor

Re: Windows 10 da İkon Önbelleğini Değiştirme

Gönderilme zamanı: 20 Eki 2023, 11:10
gönderen root@localhost
İşe yarar bilgi. Bende bazen eski pc lerde oluyordu. Hdd okumasından dır diyordum. Deneyeceğim. Sağ olun.

Re: Windows 10 da İkon Önbelleğini Değiştirme

Gönderilme zamanı: 20 Eki 2023, 17:52
gönderen burak35
1803 kurdun mu ? Nasıl ne durumda ? Umarım sorun sıkıntı yoktur.

Re: Windows 10 da İkon Önbelleğini Değiştirme

Gönderilme zamanı: 20 Eki 2023, 20:21
gönderen root@localhost
burak35 yazdı: 20 Eki 2023, 17:52 1803 kurdun mu ? Nasıl ne durumda ? Umarım sorun sıkıntı yoktur.
Henüz kurmadım çünkü 1607 x64 sorunsuz gidiyor. Ellemek istemiyorum. Tum driverler filan duzgun calisiyor. Ilk sorun da deneyeceğim ama kesin.

Re: Windows 10 da İkon Önbelleğini Değiştirme

Gönderilme zamanı: 21 Eki 2023, 00:38
gönderen burak35
Baya güzel o zaman 1607. Ben olsam bende sorun olmadığı sürece değiştirmezdim sanırım. Keşke bide 1703 ve 1709 bulabilseydim.
Ama yok bulamadım. Bende 1803 ü ilerleyen dönemlerde ana sistem yapmayı düşünüyorum. Bi yandan 1607 de aklımı çeliyor tabi.