1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Arşivleme yazılımı arıyorum !!

Gönderilme zamanı: 08 Nis 2023, 06:07
gönderen Emre44
Merhaba
sordum.net gibi birçok konuda yazılımlar ve çözümler üreten platformlardan bilgiler edinen okuyan öğrenmeye çalışan pc ye ilgili biriyim. Bundan dolayı ister istemez içerisinde yüzlerce yazılım, script, doküman vb şeyler olan bir arşivim var. Ben bu arşiv için eklediğim her unsura bir açıklama yada kullanım görselleri hazırlamak zorunda kalıyorum aksi taktirde bu kadar şeyi aynı anda kafamda tutmak mümkün değil. Sorunum tam olarak şu; YAZILIM VE DÖKÜMAN ARŞİVİMİ LİSTELEYİP AÇIKLAMALAR GİREBİLECEĞİM UYGULAMALARA AİT DİZİNLERİ EKLEYEBİLECEĞİM VE YÖNETEBİLECEĞİM BİR YAZILIM VAR MI ? Arıyorum ama kayda değer bir çözüm bulmuş değilim. Eminim benim yaşadığımı sorunu yaşayan birçok kullanıcı vardır. Bazı exceller var ama istenileni tam olarak karşılamıyor. Umarım yardımcı olabilecek alternatifler sunabilirsiniz. Şimdiden teşekkürler. Herkese iyi forumlar dilerim. :kafasalla: :kafasalla: :cry: :?

Re: Arşivleme yazılımı arıyorum !!

Gönderilme zamanı: 08 Nis 2023, 11:57
gönderen velociraptor
Şöyle birşey var ama işine yararmı bilemiyorum
https://www.sordum.net/49382/dizin-icer ... teletelim/

Re: Arşivleme yazılımı arıyorum !!

Gönderilme zamanı: 08 Nis 2023, 22:18
gönderen Emre44
Teşekkür ederim patron ;) Tabiki işime yarar. En azından başlangıç için idare eder. Tam istediğim şey bu değil ancak araştırmalarıma devam edeceğim. Saygılar iyi forumlar. :arrow:

Re: Arşivleme yazılımı arıyorum !!

Gönderilme zamanı: 09 Nis 2023, 20:30
gönderen Emre44
Merhaba. Bu .html dosyası düzenlenebilyor mu acaba. ? Arşiv içerisindeki klasörlere yada setup dosyalarına açıklamalar görseller kullanım metinleri gibi unsurlar ekleyebilir miyiz. ?

Re: Arşivleme yazılımı arıyorum !!

Gönderilme zamanı: 09 Nis 2023, 20:43
gönderen velociraptor
Düzenlemeyi hiç denemedim malesef ama düzenlenebilir diye düşünüyorum

Re: Arşivleme yazılımı arıyorum !!

Gönderilme zamanı: 10 Nis 2023, 03:18
gönderen plasnisa
Merhaba, genelde deneme sürümü ve ücretli versiyonlar oluyor. bu linke bakın işinizi görür umarım. https://www.acdsee.com/en/free-trials/

Re: Arşivleme yazılımı arıyorum !!

Gönderilme zamanı: 11 Nis 2023, 20:33
gönderen TRWE_2012
Microsoft Access yada Excel bir arşivleme oluşturabilirsin.Tavsiyem Microsoft Access .....Birkez öğrendin mi? bırakamazsın Access'i

Re: Arşivleme yazılımı arıyorum !!

Gönderilme zamanı: 13 Nis 2023, 20:40
gönderen Emre44
plasnisa yazdı: 10 Nis 2023, 03:18 Merhaba, genelde deneme sürümü ve ücretli versiyonlar oluyor. bu linke bakın işinizi görür umarım. https://www.acdsee.com/en/free-trials/
Teşekkür ederim

Re: Arşivleme yazılımı arıyorum !!

Gönderilme zamanı: 13 Nis 2023, 20:41
gönderen Emre44
TRWE_2012 yazdı: 11 Nis 2023, 20:33 Microsoft Access yada Excel bir arşivleme oluşturabilirsin.Tavsiyem Microsoft Access .....Birkez öğrendin mi? bırakamazsın Access'i
Teşşekür ederim .Ancak acces farklı bir dünya kodlamadan hiç anlamam :)

Re: Arşivleme yazılımı arıyorum !!

Gönderilme zamanı: 13 Nis 2023, 21:07
gönderen TRWE_2012
Emre44 yazdı: 13 Nis 2023, 20:41
TRWE_2012 yazdı: 11 Nis 2023, 20:33 Microsoft Access yada Excel bir arşivleme oluşturabilirsin.Tavsiyem Microsoft Access .....Birkez öğrendin mi? bırakamazsın Access'i
Teşşekür ederim .Ancak acces farklı bir dünya kodlamadan hiç anlamam :)
Kodlama (kullanıcı arayüzü oluşturma işlemi) en son işlem....Access alıştın mı? hiçbir yazılımı gözün görmez olur kendi veritabanını ve buna bağlı arayüzü kendin oluşturursun hatta onu belli ücret karşılığı satarsın bile...