1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
DefenderUI - Microsoft Defender Gelişmiş Arayüz
Gönderilme zamanı: 03 Ağu 2022, 20:45
gönderen H4NOK
DefenderUI, kullanılabilirliği önemli ölçüde iyileştirir ve Microsoft Defender'ın birçok gizli güvenlik özelliğinin kilidini açar.
Windows 10 / 11 ile uyumlu ve ücretsizdir.
Desteklediği Diller
Български | 中国 | Česky | Dansk | Dutch | English | Estonian | Suomalainen | Français | Deutsch | Ελληνική
Hungarian | Italiano | 日本語 | 한국어 | Latvian | Lietuvių kalba | Polski | Português | Português (Brasileiro)
Română | Русский | Slovenská | Slovenski | Español | Svenska
İndir
Kod: Tümünü seç
https://www.defenderui.com/Download/InstallDefenderUI.exe
web sitesi
Re: DefenderUI - Microsoft Defender Gelişmiş Arayüz
Gönderilme zamanı: 03 Ağu 2022, 20:55
gönderen velociraptor
Teşekkürler , yazılım sanırım Powershell komutları kullanıyor , iyi düşünülmüş , yapan arkadaşları tebrik ediyorum.
Re: DefenderUI - Microsoft Defender Gelişmiş Arayüz
Gönderilme zamanı: 03 Ağu 2022, 20:58
gönderen H4NOK
velociraptor yazdı: 03 Ağu 2022, 20:55
Teşekkürler , yazılım sanırım Powershell komutları kullanıyor , iyi düşünülmüş , yapan arkadaşları tebrik ediyorum.
denemedim bende kapalı defender ama son kullanıcı için yararlı olabilir.

Re: DefenderUI - Microsoft Defender Gelişmiş Arayüz
Gönderilme zamanı: 29 Mar 2024, 21:44
gönderen Ero35
Re: DefenderUI - Microsoft Defender Gelişmiş Arayüz
Gönderilme zamanı: 29 Mar 2024, 22:09
gönderen TRWE_2012
Az önce denedim...
Eğer Windows Defender sisteminizde kapalı ise tüm ayarları "OTOMATİK" açmak için sizden yetki istiyor ve mevcut antivirüs yazılımızı kaldırmanızı istiyor.Bunları yapmadan ana arayüze ulaşamıyorsunuz.
Ben şöyle yaptım yazılımdan kurtulmak için (İlk ana penceresindeki Güvenlik Profillerine "DOKUNMADAN" );
1.Windows görev çubuğundaki, simgesine sağ tıklayıp "İşlemi sonlandır" komutu verdim sistem'e....
2.Yazılımın arkaplan da çalış çalışmadığı Windows görev yöneticisinde kontrol ettim..Sonuç sıfır işlem....
3.Yazılımı "HibritUninstaller" ile kaldırdım.Sonra kayıt defteri temizliği yaptım...
NOT:
Yazılım, kurulma dizin konumunu değiştirmenize "İZİN" vermiyor.
Yazılım sağ menüye, kendi sağ menü komut yordamını yerleştiriyor ve sizden izin dahi almıyor.
Arşive attım.Bir sonra ki ilk temiz Windows 11 x64 Home kurulumundan sonra bunu tüm özelliklerini "PASİF" hale getirmek için kullanacağım.
SONUÇ:
Eğer sisteminizde Defender etkin ve tek koruma yazılımı ise bu yazılım işe yarar, aksi durum'da canavarı uyandırmaktan başka bir işe yaramayacaktır.
Re: DefenderUI - Microsoft Defender Gelişmiş Arayüz
Gönderilme zamanı: 29 Mar 2024, 23:03
gönderen velociraptor
Son güncellemelerle powershellin defenderi kapatan komutlarını microsoft kaldırdı , kısacası sadece ilk çıktığında kısıtlı bir süre çalışıyordu , muhtemelen şu an sıfır etkili. Zaten kapatabilse Antivirüsler tarafından en az 50 - 60 uyarıya maruz kalır.
Re: DefenderUI - Microsoft Defender Gelişmiş Arayüz
Gönderilme zamanı: 29 Mar 2024, 23:11
gönderen TRWE_2012
velociraptor yazdı: 29 Mar 2024, 23:03
Son güncellemelerle powershellin defenderi kapatan komutlarını microsoft kaldırdı , kısacası sadece ilk çıktığında kısıtlı bir süre çalışıyordu , muhtemelen şu an sıfır etkili. Zaten kapatabilse Antivirüsler tarafından en az 50 - 60 uyarıya maruz kalır.
Dediğin doğru'da bir farkla....
Benim gibi sürüm numarasında kalanlar ve güncelleme yapmayanlar için işe yaracaktır.Mesela Windows 11 Yapı 22H2 sürüm 0 gibi.......
Re: DefenderUI - Microsoft Defender Gelişmiş Arayüz
Gönderilme zamanı: 29 Mar 2024, 23:17
gönderen velociraptor
Re: DefenderUI - Microsoft Defender Gelişmiş Arayüz
Gönderilme zamanı: 29 Mar 2024, 23:32
gönderen TRWE_2012
Bana kalsa bu yazılımın kodlarını (yukarıdaki söz konusu yazılımı kast ediyorum) ayırarak içindekileri Defender Control 'e indiregandi yapılabilir?
Re: DefenderUI - Microsoft Defender Gelişmiş Arayüz
Gönderilme zamanı: 29 Mar 2024, 23:36
gönderen velociraptor
O yazılımın kullandığı powershell kodlarını googlede bulabilirsin

Re: DefenderUI - Microsoft Defender Gelişmiş Arayüz
Gönderilme zamanı: 29 Mar 2024, 23:52
gönderen TRWE_2012
velociraptor yazdı: 29 Mar 2024, 23:36
O yazılımın kullandığı powershell kodlarını googlede bulabilirsin
Ne deyim , söyleyecek sözüm yoktur....
Re: DefenderUI - Microsoft Defender Gelişmiş Arayüz
Gönderilme zamanı: 30 Mar 2024, 13:02
gönderen burak35
Program güzele benziyor. Microsoftun Defender controle düşman olmasına hiç şaşırmadım. Biz istediğimizi yapamayalım onu istiyorlar.
Re: DefenderUI - Microsoft Defender Gelişmiş Arayüz
Gönderilme zamanı: 30 Mar 2024, 13:43
gönderen velociraptor
Microsoft yazılımcılara düşmandır. Windows a müdahale eden bir yazılım gördümü onu çalışmaz hale getirmeye çalışır. Bu arada şaka bir yana Yazılımın GUI si son derece modern ve pratik , kodlayan arkadaşı tebrik ediyorum.
Re: DefenderUI - Microsoft Defender Gelişmiş Arayüz
Gönderilme zamanı: 30 Mar 2024, 22:34
gönderen burak35
Microsoft kime ne zaman dost oldu ki abi. Adamların tek derdi işleri zorlaştırmak.