Kısayollardaki "Yönetici Olarak Çalıştır" Seçeneğinin Kalın Harflerle Yazılması
Gönderilme zamanı: 08 May 2022, 10:25



Not: 5 yerine direkt 6'ya da tıklayabilirsiniz.
Az önce fark ettiğim bir Windows Özelliği. Sağ tuş menüsünde okumayı kolaylaştırıyor. Tek çözümü, daimi yönetici olarak çalıştırma seçenğini seçmek gibi gözüküyor. Sadece bir yerde bahsetmişler orada da çözüm yok:
https://superuser.com/questions/817314/ ... -windows-8
Ayrıca bkz:
https://www.sordum.net/65885/bir-yazili ... e-baslatin
https://www.sordum.net/71737/bir-tikla- ... ktisi-alin