Kendi Edisyonumu yapıyorum - Mortal Kombat Mugen Project
- feuer
- Terabyte2
- Mesajlar: 4120
- Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 127 kez
- Teşekkür edildi: 200 kez
Re: Kendi Edisyonumu yapıyorum - Mortal Kombat Mugen Project
shampuan bu tarz oyunlar ilgini çekmese de en baştan bir yazdıklarımı oku :)
mugen nedir? -_-
leatherface ve jason team(A) nın karakteridir.
Michael Myers terrordrome oyununundan spritelar ile pekçok kişinin uğraşı ile yapılmıştır.
grafikten anlamayan biri olarak ömrüm yetmez 1 tanesini yapmaya. :)
Arenalar MKP Ultimate Revitalized 2.5 arenaları (bunların yerine sadece ilgili karakter arenaları olacak. (terrordrome kaynaklı)
Runbar, Lifebar, Winicon spritelar mkwarehousedan, yerleşim ve adaptasyon benim.
mugen nedir? -_-
leatherface ve jason team(A) nın karakteridir.
Michael Myers terrordrome oyununundan spritelar ile pekçok kişinin uğraşı ile yapılmıştır.
grafikten anlamayan biri olarak ömrüm yetmez 1 tanesini yapmaya. :)
Arenalar MKP Ultimate Revitalized 2.5 arenaları (bunların yerine sadece ilgili karakter arenaları olacak. (terrordrome kaynaklı)
Runbar, Lifebar, Winicon spritelar mkwarehousedan, yerleşim ve adaptasyon benim.
- shampuan
- Petabyte4
- Mesajlar: 8798
- Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
- Teşekkür etti: 208 kez
- Teşekkür edildi: 345 kez
Re: Kendi Edisyonumu yapıyorum - Mortal Kombat Mugen Project
Hayır hayır o kadar iyi kötü biliyorum.
Resim olarak paylaştıkların senin çalışmandan mı?
Öyleyse oluyor bu iş diyecektim.
Resim olarak paylaştıkların senin çalışmandan mı?
Öyleyse oluyor bu iş diyecektim.
- feuer
- Terabyte2
- Mesajlar: 4120
- Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 127 kez
- Teşekkür edildi: 200 kez
Re: Kendi Edisyonumu yapıyorum - Mortal Kombat Mugen Project
Evet benim çalışmam, benim edisyonum diyelim.
Bu Horror Kombat için MKP motoru ile de uğraşmam gerekecek, yani sandığım gibi kolay olmayacak.
Shao Kahn hazinesi, towerlardaki MK Karakterlerini falan kaldırmam gerekiyor.
Standart Mugen versiyonu kullanabilirim, ama tam çözemediğim konular da var.
Bu Horror Kombat için MKP motoru ile de uğraşmam gerekecek, yani sandığım gibi kolay olmayacak.
Shao Kahn hazinesi, towerlardaki MK Karakterlerini falan kaldırmam gerekiyor.
Standart Mugen versiyonu kullanabilirim, ama tam çözemediğim konular da var.
- shampuan
- Petabyte4
- Mesajlar: 8798
- Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
- Teşekkür etti: 208 kez
- Teşekkür edildi: 345 kez
Re: Kendi Edisyonumu yapıyorum - Mortal Kombat Mugen Project
Kolay gelsin. Bence güzel gidiyor beğendim. Şerefine indirip bir dal oynayabilirim bitince.
- feuer
- Terabyte2
- Mesajlar: 4120
- Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 127 kez
- Teşekkür edildi: 200 kez
Re: Kendi Edisyonumu yapıyorum - Mortal Kombat Mugen Project
Aslında oyun bitti %85-90 tamam diyebilirim.
64 karakter var. Bu karakterlerin bazılarının varyasyonları var, bunlarla birlikte 145 karakter ediyor (yani 81 de varyasyon var.)
Varyasyon burada aynı karakterin farklı spritelar, farklı görünüm, bazılarında farklı hareketler ile sunulmuş halleri.
Scorpion karakterinin 6 farklı varyasyonu var.
Scorpion (Ultimate Mortal Kombat 3 Görünümü)
Scorpion_MK1 (Mortal Kombat 1 Görünümü)
Scorpion_MK2 (Mortal Kombat 2 Görünümü)
Scorpion_Shinobi (Alternatif Versiyon)
Scorpion_Var1 (Alternatif Versiyon)
Scorpion_Var1 (Alternatif Versiyon)
Oynamak da sorun yok.
Karakter seçim ekranında mugenhook diye bir tool kullandım.
Bu ekranda Animasyonlu Karakter Portleri ile ilgili soorun yaşıyorum. Palette ile ilgili bu sorunlar.
Mesela sprite dosyasını ilgili program ile açıp bir sprite boyutunu küçültüyorum. Diğer tüm spritelerın paletleri bozuluyor. Komplike durum.
Benzer sorun yaşayıp çözenler olmuş ama çözümü anlatmayıp çözülmüş hallerinin videolarını koymuşlar.
Bu mugenhook geliştiren yazılımcıya soracağım, paylaşım yaptığı forumlarda da aktif değil. Youtube üzerinden bağlantı kuracağım.
Bu sorunu çözersem:
64 olan karakter sayısını belki birkaç arttırmak.
Bazıları karakterler için bulduğum yeni varyasyonları eklemek planlarım dahilinde.
64 karakter var. Bu karakterlerin bazılarının varyasyonları var, bunlarla birlikte 145 karakter ediyor (yani 81 de varyasyon var.)
Varyasyon burada aynı karakterin farklı spritelar, farklı görünüm, bazılarında farklı hareketler ile sunulmuş halleri.
Scorpion karakterinin 6 farklı varyasyonu var.
Scorpion (Ultimate Mortal Kombat 3 Görünümü)
Scorpion_MK1 (Mortal Kombat 1 Görünümü)
Scorpion_MK2 (Mortal Kombat 2 Görünümü)
Scorpion_Shinobi (Alternatif Versiyon)
Scorpion_Var1 (Alternatif Versiyon)
Scorpion_Var1 (Alternatif Versiyon)
Oynamak da sorun yok.
Karakter seçim ekranında mugenhook diye bir tool kullandım.
Bu ekranda Animasyonlu Karakter Portleri ile ilgili soorun yaşıyorum. Palette ile ilgili bu sorunlar.
Mesela sprite dosyasını ilgili program ile açıp bir sprite boyutunu küçültüyorum. Diğer tüm spritelerın paletleri bozuluyor. Komplike durum.
Benzer sorun yaşayıp çözenler olmuş ama çözümü anlatmayıp çözülmüş hallerinin videolarını koymuşlar.
Bu mugenhook geliştiren yazılımcıya soracağım, paylaşım yaptığı forumlarda da aktif değil. Youtube üzerinden bağlantı kuracağım.
Bu sorunu çözersem:
64 olan karakter sayısını belki birkaç arttırmak.
Bazıları karakterler için bulduğum yeni varyasyonları eklemek planlarım dahilinde.
- feuer
- Terabyte2
- Mesajlar: 4120
- Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 127 kez
- Teşekkür edildi: 200 kez
Re: Kendi Edisyonumu yapıyorum - Mortal Kombat Mugen Project
Horror Kombat WIP
Kötü haber MKP uyumlu Chucky yok!
Bulduğum 2 Chucky de çalışmadı.
Squid Game arena animasyonlu yani arkadaki görsel kafasını hareket ettiriyor :)
Tonlarca Arena var 20 civarı korku filmi temalı arena koyacağım Horror Kombat'a.
Lara Croft ve Beatrix (Kill Bill) de ekleyeceğim, Lara Croft'un XXX versiyonu da olacak.
Versus Screen değişecek
Kötü haber MKP uyumlu Chucky yok!
Bulduğum 2 Chucky de çalışmadı.
Squid Game arena animasyonlu yani arkadaki görsel kafasını hareket ettiriyor :)
Tonlarca Arena var 20 civarı korku filmi temalı arena koyacağım Horror Kombat'a.
Lara Croft ve Beatrix (Kill Bill) de ekleyeceğim, Lara Croft'un XXX versiyonu da olacak.
Versus Screen değişecek
- bekobey
- Bit
- Mesajlar: 25
- Kayıt: 09 Nis 2021, 09:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 98 kez
- Teşekkür edildi: 17 kez
Re: Kendi Edisyonumu yapıyorum - Mortal Kombat Mugen Project
@feuer
bizim emektar pc'de test edebiliriz, 4 tane gamepad var, kıran kırana test olur gibi.
bizim emektar pc'de test edebiliriz, 4 tane gamepad var, kıran kırana test olur gibi.
- feuer
- Terabyte2
- Mesajlar: 4120
- Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 127 kez
- Teşekkür edildi: 200 kez
Re: Kendi Edisyonumu yapıyorum - Mortal Kombat Mugen Project
bekobey
Henüz çok eksiği var.
Önemli eksiklerini gidereyim, tabii ki paylaşacağım.
Horror Kombat, Mortal Kombat'a göre karakter ve arena sayısı az olduğu için boyut olarak çok büyük olmayacak.
Yani paylaşmam çok daha kolay olur.
Mortal Kombat için ise cep telefonumda 5GB hediye geldiği günlerden birinde yüklerim çünkü boyut olarak 4GB civarı belki artabilir bu rakam.
Ev internetim çok yavaş.
Mortal Kombat şu anda 150den fazla karakter, 500den fazla arena 3,53gb (bu rakam 180 civarı karakter, 1500 civarı arena olacak)
Horror Kombat 20-30 arası karakter 20-30 arası arena olacak. Sanırım 500MBdan fazla olmaz.
Henüz çok eksiği var.
Önemli eksiklerini gidereyim, tabii ki paylaşacağım.
Horror Kombat, Mortal Kombat'a göre karakter ve arena sayısı az olduğu için boyut olarak çok büyük olmayacak.
Yani paylaşmam çok daha kolay olur.
Mortal Kombat için ise cep telefonumda 5GB hediye geldiği günlerden birinde yüklerim çünkü boyut olarak 4GB civarı belki artabilir bu rakam.
Ev internetim çok yavaş.
Mortal Kombat şu anda 150den fazla karakter, 500den fazla arena 3,53gb (bu rakam 180 civarı karakter, 1500 civarı arena olacak)
Horror Kombat 20-30 arası karakter 20-30 arası arena olacak. Sanırım 500MBdan fazla olmaz.
- feuer
- Terabyte2
- Mesajlar: 4120
- Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 127 kez
- Teşekkür edildi: 200 kez
Re: Kendi Edisyonumu yapıyorum - Mortal Kombat Mugen Project
Birkaç WIP resmi daha daha
Horror Kombat için menü müziği olarak blood 2 oyunundan bu parçayı kullandım.
https://downloads.khinsider.com/game-so ... 252003.mp3
Beatrix olmamış sanki değil mi? Çıkaracağım.
- feuer
- Terabyte2
- Mesajlar: 4120
- Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 127 kez
- Teşekkür edildi: 200 kez
Re: Kendi Edisyonumu yapıyorum - Mortal Kombat Mugen Project
Mortal Kombat ve Horror Kombat dışında aynı motor üzerine birkaç proje daha başladım.
Street Kombat ve Pussy Kombat.
Pussy Kombat görselleri public paylaşıma uygun olmayan adult bir oyun diyebiliriz.
Street Fighter The Movie oyunu karakterleri ile Street Kombat görselleri ise aşağıdadır.
Street Kombat ve Pussy Kombat.
Pussy Kombat görselleri public paylaşıma uygun olmayan adult bir oyun diyebiliriz.
Street Fighter The Movie oyunu karakterleri ile Street Kombat görselleri ise aşağıdadır.
- shampuan
- Petabyte4
- Mesajlar: 8798
- Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
- Teşekkür etti: 208 kez
- Teşekkür edildi: 345 kez
Re: Kendi Edisyonumu yapıyorum - Mortal Kombat Mugen Project
Sanırım +18 oyun da geliştiriyorsun. Nude karakterleri mi dövüştüreceksin?
- feuer
- Terabyte2
- Mesajlar: 4120
- Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 127 kez
- Teşekkür edildi: 200 kez
Re: Kendi Edisyonumu yapıyorum - Mortal Kombat Mugen Project
Mortal Kombat oyununda yer alan female ninjaların nude, Lara Croft'un nude ve bikinili parodi versiyonları yer alıyor.
team(A)nın geliştirdiği karakter spritelarını kullandım. Nude olmayan karakterler de var.
team(A)nın geliştirdiği karakter spritelarını kullandım. Nude olmayan karakterler de var.
- shampuan
- Petabyte4
- Mesajlar: 8798
- Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
- Teşekkür etti: 208 kez
- Teşekkür edildi: 345 kez
Re: Kendi Edisyonumu yapıyorum - Mortal Kombat Mugen Project
İlgilenebilirim
Bitince özelden haber ver.
Bitince özelden haber ver.