Kendi Edisyonumu yapıyorum - Mortal Kombat Mugen Project
- feuer
- Terabyte2
- Mesajlar: 4120
- Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 127 kez
- Teşekkür edildi: 200 kez
Kendi Edisyonumu yapıyorum - Mortal Kombat Mugen Project
Dün gece biraz uğraştım da düşündüğüm kadar kolay değilmiş.
2 farklı Mortal Kombat Mugen versiyonunu üzerinde uğraşarak kendi edisyonumu yapamaya çalışıyorum.
Bu proje bittiği zaman farklı versiyonları yapmak kolay olacak.
Bu temel versiyon üzerinde yaptığım değişiklikler ile bir çok farklı oyun olacak.
Oyun motoru yapmıyorum ya da oyun motoru üzerine oyun yazmıyorum. Hali hazırda var olan 2 versiyonu derliyorum.
tüm krediler de orjinal creatorler, ayrıca borg, mkp takımı, styx, solano, ve spritelardan karakter üreten herkese gidiyor.
Gereksiz karakterler yapmışlar mesela "red scorpion"
Yığınla ninja ve robot varyasyonları var ne oyun ne filmlerde olmayan, onları eklemiyorum.
Karakterlerin farklı oyun versiyonlarındaki skinlerini ekliyorum. mesela ninjaların mortal kombat 1, mortal kombat 2 kostümleri gibi.
Buradaki karakterlerin varyantları ile birlikte 120 civarı karakter sayısı olacak.
Mugenhook sayesinde karakterin üzerinde start tuşuna basınca alternatif karakterler gelecek.
Hali hazırda 500 farklı arena var, bazıları çöp arenalar ama onları ayıklamak ile uğraşamadım.
Karakterlerin yüzde 90ı için intro ve outro var, kalanları da diğer derlemelerden eklemek gerek. Artık 2 3 yıl sonra biter herhalde.
- shampuan
- Petabyte4
- Mesajlar: 8798
- Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
- Teşekkür etti: 208 kez
- Teşekkür edildi: 345 kez
Re: Kendi Edisyonumu yapıyorum - Mortal Kombat Mugen Project
Kolay gelsin.
Yapmasını bilseydim gerek sprite'larda gerekse efektlerde yardım ederdim.
Yapmasını bilseydim gerek sprite'larda gerekse efektlerde yardım ederdim.
- feuer
- Terabyte2
- Mesajlar: 4120
- Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 127 kez
- Teşekkür edildi: 200 kez
Re: Kendi Edisyonumu yapıyorum - Mortal Kombat Mugen Project
Teşekkürler, efektlerin hepsi hali hazırda yapılı shampuan ama yerleştirmesi çok zor gerçekten.
Belki pratiğim olmadığı içindir.
Mugenarchive'deki programları biraz incelesem iyi olacak.
Belki pratiğim olmadığı içindir.
Mugenarchive'deki programları biraz incelesem iyi olacak.
- shampuan
- Petabyte4
- Mesajlar: 8798
- Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
- Teşekkür etti: 208 kez
- Teşekkür edildi: 345 kez
Re: Kendi Edisyonumu yapıyorum - Mortal Kombat Mugen Project
Zor değildir, ilk defa yapıyorsan baştan hep zor geliyor.
Oyun benim sevdiğim bir oyun değil. Ama bu konuda ilerlemeni isterim.
Oyun benim sevdiğim bir oyun değil. Ama bu konuda ilerlemeni isterim.
- feuer
- Terabyte2
- Mesajlar: 4120
- Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 127 kez
- Teşekkür edildi: 200 kez
Re: Kendi Edisyonumu yapıyorum - Mortal Kombat Mugen Project
Birkaç ay önce lifebar yerleştirmeye çalışmıştım, maddi olanaklar sebebiyle bilgisayarımı camdan atamamıştım.
Bu sefer kolay yerlerden başladım. Şuan bilgisayarı camdan atmayı düşünmüyorum.
Son gelişmeler bu şekilde.
Bu sefer kolay yerlerden başladım. Şuan bilgisayarı camdan atmayı düşünmüyorum.
Son gelişmeler bu şekilde.
- south
- Kilobyte1
- Mesajlar: 294
- Kayıt: 13 Eyl 2007, 03:02
- Teşekkür etti: 38 kez
- Teşekkür edildi: 41 kez
Re: Kendi Edisyonumu yapıyorum - Mortal Kombat Mugen Project
Merak ettim ben indirdiğim mugenlere shin gouki ekliyordum cok tatlı oluyordu basarilar
- H4NOK
- Megabyte1
- Mesajlar: 885
- Kayıt: 11 Nis 2022, 17:18
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 275 kez
- Teşekkür edildi: 506 kez
- İletişim:
Re: Kendi Edisyonumu yapıyorum - Mortal Kombat Mugen Project
bayağı zaman önce bir el atmıştım mugene, street fighter güzel bir edition oluşturmuştum, sonra yıllar içinde yok oldu gitti tabi
- feuer
- Terabyte2
- Mesajlar: 4120
- Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 127 kez
- Teşekkür edildi: 200 kez
Re: Kendi Edisyonumu yapıyorum - Mortal Kombat Mugen Project
Bazı Mortal Kombat Mugenlere Street Fighter Movie karakterlerini de ekliyorlar. Ben guest karakter olayına karşıyım :)
Street Fighter da çok popüler bir dövüş oyunu olduğu için şuan hali hazırda pek çok yeni edisyon bulabilirsiniz.
Ben de Mortal Kombat Project olarak 40a yakın oyun var, Hepsine emek verilmiş bazıları güzeller ama bir türlü tam istediğim gibi olmuyorlar, ben de istediğim gibi bir edisyon yapmaya karar verdim işin gerçeği. :)
Street Fighter da çok popüler bir dövüş oyunu olduğu için şuan hali hazırda pek çok yeni edisyon bulabilirsiniz.
Ben de Mortal Kombat Project olarak 40a yakın oyun var, Hepsine emek verilmiş bazıları güzeller ama bir türlü tam istediğim gibi olmuyorlar, ben de istediğim gibi bir edisyon yapmaya karar verdim işin gerçeği. :)
- feuer
- Terabyte2
- Mesajlar: 4120
- Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 127 kez
- Teşekkür edildi: 200 kez
Re: Kendi Edisyonumu yapıyorum - Mortal Kombat Mugen Project
Working in Progress
Scorpion mu Noob Saibot mu? Bu kısm için çokça karakter renderı var alternatif.
Arka planda mor kara delik dönüyor yani animasyon,
Yine arka planda mortal kombat 11 sindel reveal trailer da çalan müzik çalıyor.
Mortal Kombat Project Annihilation Title Menüyü baz alarak birşey çıkarmaya çalışıyorum.
Mor karadelik pixelli görünüyor alternatif birşeyler arıyorum.
Göl ve kaya tablosu da kalkacak oradan sadece karadelik dönecek yani.
O alev var orada animasyon onu da kaldıracağız işimiz çok. :)
Menüdeki yazı fontu değişecek.
Mortal Kombat Feuer Edition şeklinde başlık olacak.
Scorpion mu Noob Saibot mu? Bu kısm için çokça karakter renderı var alternatif.
Arka planda mor kara delik dönüyor yani animasyon,
Yine arka planda mortal kombat 11 sindel reveal trailer da çalan müzik çalıyor.
Mortal Kombat Project Annihilation Title Menüyü baz alarak birşey çıkarmaya çalışıyorum.
Mor karadelik pixelli görünüyor alternatif birşeyler arıyorum.
Göl ve kaya tablosu da kalkacak oradan sadece karadelik dönecek yani.
O alev var orada animasyon onu da kaldıracağız işimiz çok. :)
Menüdeki yazı fontu değişecek.
Mortal Kombat Feuer Edition şeklinde başlık olacak.
- velociraptor
- Yottabyte4
- Mesajlar: 46563
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 4709 kez
- Teşekkür edildi: 3986 kez
- shampuan
- Petabyte4
- Mesajlar: 8798
- Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
- Teşekkür etti: 208 kez
- Teşekkür edildi: 345 kez
Re: Kendi Edisyonumu yapıyorum - Mortal Kombat Mugen Project
Karakter adlarını bilmiyorum ama üstteki daha iyi gibi geldi.
Devam.
Devam.
- feuer
- Terabyte2
- Mesajlar: 4120
- Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 127 kez
- Teşekkür edildi: 200 kez
Re: Kendi Edisyonumu yapıyorum - Mortal Kombat Mugen Project
Onu kullanıcam zaten shampuan.
Fighter Factory ve SffAirEditor 2 program buldum oyunu editlemem de oldukça yardımcı oluyor bu programlar.
Fighter Factory ve SffAirEditor 2 program buldum oyunu editlemem de oldukça yardımcı oluyor bu programlar.
- zirvedeneme
- Kilobyte1
- Mesajlar: 234
- Kayıt: 14 Nis 2022, 13:05
- Teşekkür etti: 37 kez
- Teşekkür edildi: 27 kez
Re: Kendi Edisyonumu yapıyorum - Mortal Kombat Mugen Project
direk kendi oyununuza başlasanız daha çok şey öğrenirsiniz hocam aslında
- feuer
- Terabyte2
- Mesajlar: 4120
- Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 127 kez
- Teşekkür edildi: 200 kez
Re: Kendi Edisyonumu yapıyorum - Mortal Kombat Mugen Project
Kendi oyunuma başlamış olsam bile hazır bir motor kullanacağım.
Bir karakterin tanım dosyası kodlarını yazmak, karakter spriteları oluşturmak, karakter için ses dosyaları bağlamak.
Arenalar için aynılarını yapmak.
Hazır oyun motoru da olsa oyun için temel şablon oluşturmak gerekiyor mesela bu uğraştığım mortal kombat project standart mugenden farklıdır. Ve bir sistemi oluşmuştur. Şu an biris MKP karakteri yaptığı zaman bu MKP 4.1 Season 2.5 ya da 2.9 uyumlu olarak yapılıyor. Yani karakterler için zaman harcamıyorsun. İstersen intro ve outro hazırlarsın farklı olarak, o kısım kolay.
Şimdi temeli hazır 500e yakın karakter oluşturulmuş, 500den fazla hazır arenası var. Sıfırdan bunları tek başıma yapmam çok zaman alır.
Bu projede 2000lerin başından bu yana 100lerce insanın emeği var.
38 tane farklı mkp mugen oyunu tutuyorum bilgisayarımda.
Benim bu konudaki olayım kendi istediğim gibi bir edisyon hazırlamak.
Menüleri, select screenleri istediğim gibi olsun. Gereksiz karakter ve arenalar olmasın.
Bu belki başkalarına da fikirler verir.
Bir karakterin tanım dosyası kodlarını yazmak, karakter spriteları oluşturmak, karakter için ses dosyaları bağlamak.
Arenalar için aynılarını yapmak.
Hazır oyun motoru da olsa oyun için temel şablon oluşturmak gerekiyor mesela bu uğraştığım mortal kombat project standart mugenden farklıdır. Ve bir sistemi oluşmuştur. Şu an biris MKP karakteri yaptığı zaman bu MKP 4.1 Season 2.5 ya da 2.9 uyumlu olarak yapılıyor. Yani karakterler için zaman harcamıyorsun. İstersen intro ve outro hazırlarsın farklı olarak, o kısım kolay.
Şimdi temeli hazır 500e yakın karakter oluşturulmuş, 500den fazla hazır arenası var. Sıfırdan bunları tek başıma yapmam çok zaman alır.
Bu projede 2000lerin başından bu yana 100lerce insanın emeği var.
38 tane farklı mkp mugen oyunu tutuyorum bilgisayarımda.
Benim bu konudaki olayım kendi istediğim gibi bir edisyon hazırlamak.
Menüleri, select screenleri istediğim gibi olsun. Gereksiz karakter ve arenalar olmasın.
Bu belki başkalarına da fikirler verir.
- ozgutozkan
- Kilobyte4
- Mesajlar: 695
- Kayıt: 27 Mar 2022, 20:07
- Teşekkür etti: 172 kez
- Teşekkür edildi: 240 kez
Re: Kendi Edisyonumu yapıyorum - Mortal Kombat Mugen Project
Demon slayer mugen Train animesini bugün seyrettim. Şimdi burdada aynı kelime ile karşılaşınca merak ettim anlamı nedir diye.
1. Japonca sonsuz, sonsuzluk demekmiş.
2. 2 boyutlu oyunlar için bir oyun motorunun adıymış. Burada anlamı bu.
3. Honda için modifiye parça üreten bir firmanın ismi
1. Japonca sonsuz, sonsuzluk demekmiş.
2. 2 boyutlu oyunlar için bir oyun motorunun adıymış. Burada anlamı bu.
3. Honda için modifiye parça üreten bir firmanın ismi